“Kjempegod service”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat med god service. Flott og varierende meny med masse smakfull mat og retter. Flott estetikk, utsmykning og aura. Flott lokale med flinke og erfarne arbeidere. Fine tilberedte retter med gode porsjoner som man blir mett av. Meny fra mange flotte land med god mat. Vil absolutt gå her igjen med venner og bekjente

Takk, ElinAase

Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Flott lokale og god atmosfære. Helt nydelig mat og fantastisk service! Anbefaler på det sterkeste og komme med glede tilbake :)

1  Takk, Lisaaadnoy
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat med svært godt utvalg. Noe for en hver smak. Gode priser, og særdeles bra service fra personale! Kommer absolutt tilbake:)

Takk, Kristine A
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Veldig fin og koselig restaurant med god med og bra service! Hyggelig atmosfære. Perfekt dessert meny!

Takk, NavinderK4
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig koselig restaurant med god mat, og fristende dessertmeny! Rause porsjoner, også for vegetarianere :)

Takk, Anmol S

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!