“Hit må du dra!”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Kjempe deilig mat og drikke, og svært flinke og serviceinnstilte ansatte!
Ønsker du en uforglemmelig kveld, dra hit!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Elise9011

Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

God service. Hyggelig personalet som virkelig jobber for å gi deg en fin opplevelse.
Bra beliggenhet og fin atmosfære. Veldig behagelig stemning. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 822aishan
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat med god service. Flott og varierende meny med masse smakfull mat og retter. Flott estetikk, utsmykning og aura. Flott lokale med flinke og erfarne arbeidere. Fine tilberedte retter med gode porsjoner som man blir mett av. Meny fra mange flotte land med god mat. Vil absolutt gå her igjen med venner og bekjente

Takk, ElinAase
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Flott lokale og god atmosfære. Helt nydelig mat og fantastisk service! Anbefaler på det sterkeste og komme med glede tilbake :)

1  Takk, Lisaaadnoy
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat med svært godt utvalg. Noe for en hver smak. Gode priser, og særdeles bra service fra personale! Kommer absolutt tilbake:)

Takk, Kristine A

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!