“Bursdagsfeiring på Mirabel”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat og drikke,og ikke minst super service. Anbefaler Linguine A La Parma. Koselig beliggenhet ved vannet.

Takk, Klokturist12

Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Veldig fint sted og ikke minst beliggenhet. God atmosfære og hyggelig bemanning. Maten smakte veldig godt:)

Takk, Hipphurra1
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Den beste pastaen jeg har smakt! Kjempegod service og deilige drinker anbefales på det sterkeste!

Takk, ohnasannn
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med service og maten! Veldig blide folk som varter opp! Kom med gode anbefalinger i forhold til mat og drikke! Anbefales på det sterkeste!

Takk, Elin B
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Kjempe deilig mat og drikke, og svært flinke og serviceinnstilte ansatte!
Ønsker du en uforglemmelig kveld, dra hit!

Takk, Elise9011

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!