“Bursdag”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

God mat og drikke, fint lokale, flott atmosfære og stemning. Veldig hyggelig personale og topo service.

1  Takk, geirolav2019

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat . rause gode porsjoner. Moderne lokale med god atmosfære. Behagelig lyssettingTopp service

1  Takk, gunnmaritd2019
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat og god stemning. Fantastisk beliggenhet på Sørenga. Vil definitivt komme tilbake! ☺️

Takk, olevegardd
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Veldig service innstilte servitører, god kommunikasjon de mellom. God mat, spesielt pasta med scampi.

Takk, Lailaelmo
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Bra kundeservice, god mat, veldig toppers kveld, helt fantastisk, anbefalher dere alle samennen ditt

Takk, Samno321

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!