“Middag for 2”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Vi blir møtt i døren av en megen hyggelig og imøtekommende mann, som viser oss til bordet vårt og deretter gir oss menyer og vinkart. Vi blir så introdusert med servitøren vår for kvelden, og får utdelt en vannflaske. Vi bestiller mat og vin, og får bestillingene våre meget rask. Både mat og vin smakte meget godt. Rettene ble også tilbredt slik at begge rettene var varme ved servering. Veldig god mat og veldig flinke ansatte.

Takk, patrickhV3728DL

Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Veldig fine lokaler, utrolig god mat og utmerket service. Fikk en super hyggelig og flink servitør! Mye å variert å velge i menyen til veldig greie priser :) En super koselig restaurant vi absolutt kommer tilbake til!!

Takk, minajarneid
Anmeldt 11. september 2019

Det var veldig koselig, god mat og koselige ansatte. Perfekt sted for fine bilder. Hadde ikke cola så det var litt skuffende. Men ellers veldig fin opplevelse

Takk, Ainaa1233
Anmeldt 11. september 2019

Knuste glass, ga meg nytt. Ba meg ikke knuse mer glass. Chox Dik cerviz yeli. Veldig fint. Hadde ikke cola da, det var litt kjipt

Takk, Makka C
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Herlig temperatur rundt 20C, så det ble et bord ute.
Vennligheten selv ønsket velkommen og raskt kom drikke og menyer på plass.
Brdet utvalg av forretter, hovedretter, pizza, pasta etc., så valget var ikke enkelt.
Escargot og carpaccio ble forrett, og alle havnet på Breiflabb med ris, grønnsaker og en herlig skalldyrsaus.
Mettheten meldte seg så dessert ble sløyfet til fordel for kaffe.
En spansk Gran Reserva fro Rioja gjorde susen.

Takk, safetyguide1

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!