“Jentekveld”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 3 uker siden

God stemning,god mat. Veldig bra service, nydelig aften. Servitøren var like fantastisk som maten! Anbefales!

Takk, helo19999

Anmeldt 3 uker siden

Wow, for en kveld på Mirabel! Fantastisk mat, og servitøren var like fantastisk!!!! Veldig god stemning!

Takk, Omara I
Anmeldt 3 uker siden

Veldig hyggelig personale, og ikke minst koselig atmosfære! Vi var en venninnegjeng som skulle feire bursdag, og ble godt tatt imot! Hit skal vi igjen:)

Takk, sabrinabo11
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Var med familien på besøk på denne anbefalte restauranten. 2 i følget bestilte lam, og når det endelig kom på bordet var kjøttet så seigt at det ikke kunne tygges. To andre av oss bestilte en pastarett med skalldyr i. Skalldyrene som var i, var små, seige og tre av fire blåskjell manglet innhold.
De to som spiste lam klaget, og fikk velge noe nytt. Da valgte de bare en spekemat talerken og en ostetallerken som de presterte å bruke en halv time på å lage. Ingen god erfaring med restauranten, men betjeningen var tross alt hyggelige.

1  Takk, frodes631
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Flott beliggenhet, trivelig personale der flere av de snakket norsk. Alt var perfekt.
Anbefaler å reservere bord.

Takk, ssjolstad

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!