“Bursdagsmiddag”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Veldig god mat og service. Fikk feiret venninna mi på en ypperlig måte, og møtte på hyggelige servicevennlige folk, som gjorde dagen uforglemmelig. Tusen takk!

Takk, 724nab

Anmeldt 3 uker siden

Utrolig god mat, utrolig fantastisk atmosfære. Veldig dyktige ansatte som gjorde bursdags middagen veldig minnerik!

Takk, iman B
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Utrolig god og koselig stemning. God service fra du stepper fot inn i restauranten, og du blir tatt utrolig godt imot fra første stund. Maten overgår forventningene og her finner du noe for enhver! Blir ikke siste gangen jeg kommer hit for å si det sånn :)

Takk, HodAba
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

En fantastisk førstegangs opplevelse! Møter på en hyggelig bemanning og ikke minst en utrolig koselig stemning fra både innredningen og de ansatte! Maten var også anbefalte av flere før mitt besøk.
Utrolig fin opplevelse!

Takk, 215kawtarb
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Veldig god service fantastisk mat spiste pasta den var veldig god gleder meg til neste gang jeg kommer

Takk, 453kiranb

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!