“Min favoritt i Oslo”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Alltid god mat, atmosfære og service! Anbefaler spagetti a la scampi, kjøper den hver gang og den er alltid like god.
Min favorittrestaurant i Oslo :)

2  Takk, lyngz

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig atmosfære, behagelig å sitte her. Drinkene var 10/10, og det vi spiste var kjempegodt.

1  Takk, R1901XZmariaf
Anmeldt 3. juli 2020

Utrolig fint sted å dra med venner/familie. God mat og drikke med snille og serviceinnstilte ansatte! Kommer definitivt tilbake.

1  Takk, amaliedahlgren
Anmeldt 3. juli 2020

Veldig hyggelig betjening, god service og deilig mat.

Var her på bursdagsfeiring for en venninne og siden hun var på toalettet første gang de kom ut for å synge bursdagssang, så tok de like så godt et nytt forsøk når hun var tilbake :)

Er litt dyrt, så er ikke en plass jeg kan spise på så ofte, men veldig koselig sted og kommer definitivt tilbake igjen når pengene lar seg gjøre.

Anbefales virkelig!

1  Takk, Tifojoh59
Anmeldt 3. juli 2020

Hyggelig sted med god atmosfære og hyggelige ansatte! Veldig god mat og nydelige omgivelser med utsikt mot havet

1  Takk, Amandaguro1

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!