“Besøk”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 18. juli 2020

Ypperlig mat og utsikt! Men en helt forferdelig service, har aldri opplevd makan. Sur mottakelse og overhode ingen oppfølging. Styr unna! De trenger opplæring i service!

3  Takk, 796elisabethh

Anmeldt 17. juli 2020

Veldig God mat og atmosfære. Elsker pastarettene med sjømat ! Har vært her flere ganger og maten har alltid vært god

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, isabelberntsen
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet, god mat som var veldig overpriset. Du får bedre mat til lavere pris over hele Oslo. Middels service.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 32geirh
Anmeldt 6. juli 2020

God mat og service. Hadde en fin opplevelse , anbefaler alle om å besøke restauranten, god musikk og stemmning

1  Takk, Naaana333
Anmeldt 6. juli 2020

Hyggelig atmosfære og betjening.
God mat og drikke. Trekker ned for prisen.
Men hadde en fin opplevelse.

1  Takk, arowine

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!