“Dårlig service, overpriset mat.”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Feiret bursdagen til en venninne der. En fikk servert feil mat, 3 stk fikk maten før de 3 siste. 2 fikk kald mat som hadde stått en god stunt, og sistemann fikk maten sin lenge etter oss andre. Maten var ok, helt middels. Med prisene de tar burde man kunne forvente bedre mat. Tok lang tid mellom hver gang servitørene kom til bordet, måtte hele tiden tilkalle dem selv. Feirer ikke her flere ganger.

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, T6993WGanne

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Flott sted, bra atmosfære, fin utsikt, god mat. Ikke det billigste i Oslo, men heller ikke det dyreste. Litt trekk for en litt treg/lite oppmerksom servitør ved siste besøk. Har spist her 2 ganger, og kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, frelan
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Ok salat, god curry-dressing. Hyggelig kelner. Rask servering. Relativt dyrt. Betaler antakelig en del for utsikten over havneområdet

2  Takk, gladimatogdrikke1
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde sett frem til en god middag etter en lengre reise til Oslo. Vi hadde reservert bord og når vi kom fikk vi beskjed om å bestille ca det sammen da kjøkkenet stengte på 30 minutter. Vi syntes det var merkelig vi fikk denne beskjeden da det er mulig å reservere bord så kort tid før stengetid på kjøkkenet. Maten var helt ok på smak, men dyr ifht størrelsen på porsjonen.

2  Takk, luni0
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Ekstremt dårlig service. Vi ble glemt ved bordet, så etter en god stund måtte vi spørre om å få bestille mat. Jeg spurte etter en tørr hvitvin, det servitøren svarte da var «Jeg drikker ikke hvitvin, så jeg vet ikke om vi har det». Hovedretten kom også før forretten.. Anbefales ikke!

4  Takk, marthelisek

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!