“Flott beliggenhet og god mat ”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Perfekt sted å spise en bedre middag i solnedgangen. Hyggelig og rask betjening. Maten var veldig god og stemningen på uteserveringen var rolig og koselig. God avstand mellom gjestene. Godt å komme seg ut av sentrum.

1  Takk, JornXO

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Denne gangen klaffet alt
Kamskjell av en anna verden i skalldyr-forretten, og meget god mix-souvlaki. Etter et mindre bra forrige besøk, var besøket på Mirabel denne gangen heilt topp, inklusive en oppmerksom og blid kelner. Kommer snart tilbake!

1  Takk, bylineh
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Feil serverings team på jobb i kveld. Etter flere positive opplevelser, så ble det en nedtur i kveld dessverre. Maten var bra, men når vi måtte vente 40 minutter før vi fikk bestille. Deretter tok det 1 time før maten kom. Vi var i godt selskap, så vi fikk tiden til å gå!! Bare synd å bli oversett!! Rot med drikke bestillingen også. Ros til kjøkkenet som leverer god mat. I dag var det maks stjerner, men pga at vi har vært fornøyd før, så gir jeg 3 ***

2  Takk, Freddy0088
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Den første servitøren vi møtte var ikke hyggelig og ville gjøre alt veldig fort. Vi opplevde ikke at han hørte ordentlig etter når vi bestilte og ga oss ikke tid til å stille spørsmål. Når maten kom hadde de blanda sammen de to rettene vi hadde bestilt og jeg måtte sende maten tilbake til kjøkkenet to ganger før kjøttet var gjennomstekt enda jeg hadde sagt klart og tydelig fra om dette. En annen servitør kom og han beklaget så mye. Vi fikk gratis dessert som plaster på såret. Maten var smakfull og det var gode porsjoner.

2  Takk, Asemiriam
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Feiret bursdagen til en venninne der. En fikk servert feil mat, 3 stk fikk maten før de 3 siste. 2 fikk kald mat som hadde stått en god stunt, og sistemann fikk maten sin lenge etter oss andre. Maten var ok, helt middels. Med prisene de tar burde man kunne forvente bedre mat. Tok lang tid mellom hver gang servitørene kom til bordet, måtte hele tiden tilkalle dem selv. Feirer ikke her flere ganger.

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, T6993WGanne

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!