“Fantastiske beliggenhet og god service. ”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Var her sammen med familie og venner. Hadde med barn. Ble godt tatt imot, og fikk god service og oppfølging av vennlige servitører under hele oppholdet på restaurantene. Beliggenheten er i ypperste klasse, og jeg mener at dette er det nye område å dra til når du er i byen. Barna fikk velsmakende pizza og pasta bolognese. De andre i følger spiste spaghetti ala Scampi. De mente at dette var en meget god rett og vil gi den score 9/10. Jeg bestilte Angus burger. Dette var en stor skuffelse, og tenker at her burde de klare å gjøre en bedre jobb. En kjedelig burger, på grensen til tør, og lite spennende salat og saus. Chipotlesaus skal være litt smak i etter min mening, det hadde den ikke. Denne var i grenseland overpriset også, med tanke på hva jeg fikk. Dette gjør at plassen her ikke får topp score.
Men jeg vil uten tvil dra hit igjen, og kan trygt anbefale denne restauranten.

2  Takk, Brikken82

Anmeldt 16. august 2020

Har vært veldig fornøyd her tidligere, men synes det har tapt seg i det siste. Lokalet er flott, og det er kjempefint å sitte ute på en solfylt sommerdag.
De siste gangene jeg har vært her virker dog ikke som servitørene har helt oversikt. Muligens fordi det blir for mange folk på for få ansatte, men det ødelegger for helheten. Lang ventetid før vi fikk kontakt med en servitør, og en i følget ble ikke spurt hvordan hun ønsket biffen stekt, og da den kom var den overstekt. Ellers helt grei mat, men overpriset.

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, mariealicemyhre
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk service og veldig god mat! Gode drinker og generelt en veldig hyggelig og fresh stemning. Pene lokaler og behagelig seating.

1  Takk, nk2314
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Perfekt sted å spise en bedre middag i solnedgangen. Hyggelig og rask betjening. Maten var veldig god og stemningen på uteserveringen var rolig og koselig. God avstand mellom gjestene. Godt å komme seg ut av sentrum.

1  Takk, JornXO
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Denne gangen klaffet alt
Kamskjell av en anna verden i skalldyr-forretten, og meget god mix-souvlaki. Etter et mindre bra forrige besøk, var besøket på Mirabel denne gangen heilt topp, inklusive en oppmerksom og blid kelner. Kommer snart tilbake!

1  Takk, bylineh

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!