“Drink som smaker brus”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 20. september 2020

Har ikke spist maten, men drinkene deres er ikke noe skryte av. Jeg bestilte en drink anbefalt av kelneren som jeg senere fikk høre heter «slush». Smake tropisk brus, totalt strippet for noe som helst annen smak. Vennen bestilte mojito med «samme» brussmaken.

2  Takk, NedimD23

Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Feira bursdagen til min mor på 75 år
Vi har aldri opplevd en så fin bursdagas feiring, hele restaurant sagn bursdags sangen til hun. De var behjelpelige med å overaske mor. Nydelig mat og drikke. Vi kommer tilbake det er sikkert!!!!
Takk til hele betjening.

1  Takk, Sanderolsen6
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk velkomst og servering. Fantastisk mat og drikke. Anbefales på det sterkeste. Leste om stede på nett, men langt bedre enn forventet.

1  Takk, 816matsn
Anmeldt 17. september 2020

Fantastisk beliggenhet med god mat og utmerket service. Vi var et selskap på 7 personer og følte oss veldig godt ivaretatt av personalet. Hjorten

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, jumairaki
Anmeldt 17. september 2020

Superhyggelig betjening, vi var 6 pers som koste oss masse på uteserveringen, og de ordnet fint bord til oss inne da det blei kjølig ute. Vi fikk også spesialbestille drinker som ikke sto på menyen. Dette er virkelig et sted med god service, perfekt for en kveld ute med venner, men også sikkert veldig bra til date night

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, StineK315

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!