“Treg service. Middelmådig mat. God beliggenhet. ”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Treg service. Ventet altfor lenge på maten. Da den endelig kom måtte vi vente enda lenger på ny drikke. Maten var middelmådig, hadde gjort det bedre selv. Hyggelig og velmenende ryddehjelp, men kelneren var treg, uten initiativ og uten oversikt. God beliggenhet.

1  Takk, HelgeS76

199203 av 1 724 anmeldelser

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men elendig service. Drikke kom lenge etter maten og etter 2 påminnelser. Spurte ikke hvordan maten smakte og fikk ikke mulighet til å bestille mer drikke. Mango daquiri var god på smak, men veldig lite eller ingen alkohol i.

1  Takk, Linn H
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gode forretter, burrata og carpaccio, og god biff til hovedrett. God service og imøtekommende og hyggelig personale. Fin beliggenhet og utsikt.

Takk, Wander23461363916
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Temmelig fullpakket og støyete. Dyrt. Ble vennlig møtt og siden vi hadde bestilt fikk vi bord raskt. Grei meny, men de var utsolgt for eneste fiskerett. Hyggelig og hjelpsom betjening. Forretten og drikket ble ganske raskt levert. Ble en Carpaccio som var mør og fin. Savnet olje og balsamico. Hovedretten ble en hjortemedaljong. Den kom på bordet etter en time og ti minutter. Var bestilt som medium stekt, men var tørr og ihjelstekt. Fikk ganske raskt en ny som var utmerket, men da hadde de fløtegratinerte potetene blitt kalde. Til en pris av 499,- var dette direkte kleint. Servicen trakk opp og maten var god når den endelig ble servert. Går neppe hit neste gang.

2  Takk, Henning H
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her for noen uker siden og var middels fornøyd, men i dag rettet de inntrykket opp på en god måte. Vi fikk veldig god service av en hyggelig engelsk talende jente som viste oss oppmerksomhet på en god måte. Maten var også veldig bra selv om kjøttet var litt tørt, men blir vel kanskje fort på grillspyd. Det glutenfri brødet bør de bytte ut da var ikke bra. Fantastisk beliggenhet.

Takk, Alf Inge C

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!