“Flott sommerkveld - kommer gjerne tilbake!”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 17. juli 2021

Perfekt service og like perfekt sommervær er et godt utgangspunkt for en vellykket kveld. Vår servitør Monika var oppmerksom, hyggelig og effektiv. Tross mye trafikk kom både mat og drikke raskt nok på bordet. Vi valgte hvitløksbrød (på størrelse med en pizza) og salater. Alt smakte godt, og vi ble akkurat passe mette. Husets viner var utmerket følge til. Vi kommer gjerne tilbake hit!

Takk, 284gislee

197201 av 1 724 anmeldelser

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Alt i alt: Svært bra. Både voksne og barn var godt fornøyd. God service. Hyggelig personale. Fin uteservering på Sørenga.

Takk, MaritaNicolaisen
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Treg service. Ventet altfor lenge på maten. Da den endelig kom måtte vi vente enda lenger på ny drikke. Maten var middelmådig, hadde gjort det bedre selv. Hyggelig og velmenende ryddehjelp, men kelneren var treg, uten initiativ og uten oversikt. God beliggenhet.

1  Takk, HelgeS76
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men elendig service. Drikke kom lenge etter maten og etter 2 påminnelser. Spurte ikke hvordan maten smakte og fikk ikke mulighet til å bestille mer drikke. Mango daquiri var god på smak, men veldig lite eller ingen alkohol i.

1  Takk, Linn H
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gode forretter, burrata og carpaccio, og god biff til hovedrett. God service og imøtekommende og hyggelig personale. Fin beliggenhet og utsikt.

Takk, Wander23461363916

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!