“Kveldskos med familien”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 20. juli 2021

Super service, veldig god mat, god drikke og nydelige omgivelser. Anbefaler Mirabel Sørenga. 10/10 fra meg.

Takk, 634christofferl

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk kveld med Kazim som servitør. Vi kommer tilbake Vi storkosa oss hele kvelden. Bursdagsfeiring med venninner.

Takk, LindaHaugmo
Anmeldt 17. juli 2021

Perfekt service og like perfekt sommervær er et godt utgangspunkt for en vellykket kveld. Vår servitør Monika var oppmerksom, hyggelig og effektiv. Tross mye trafikk kom både mat og drikke raskt nok på bordet. Vi valgte hvitløksbrød (på størrelse med en pizza) og salater. Alt smakte godt, og vi ble akkurat passe mette. Husets viner var utmerket følge til. Vi kommer gjerne tilbake hit!

Takk, 284gislee
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Alt i alt: Svært bra. Både voksne og barn var godt fornøyd. God service. Hyggelig personale. Fin uteservering på Sørenga.

Takk, MaritaNicolaisen
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Treg service. Ventet altfor lenge på maten. Da den endelig kom måtte vi vente enda lenger på ny drikke. Maten var middelmådig, hadde gjort det bedre selv. Hyggelig og velmenende ryddehjelp, men kelneren var treg, uten initiativ og uten oversikt. God beliggenhet.

Takk, HelgeS76

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!