“Dårligere enn forventet, stiv pris!”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Dette ble en mye dårligere opplevelse enn forventet. Det tok 30 minutter før vi fikk bestilt drikke, og 40 minutter før matbestillingen ble tatt. Da maten kom ble dette også en skuffelse for samtlige i følget - de som bestilte biff medium/well stekt fikk biffen rå og den gratinerte spaghettien var smakløs. Positivt var husets rødvin barbera som var veldig god. Stive priser!!

Takk, kristianb333

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat, Angus burger helt hinsides og Pizza Mirabel er å anbefale. Prosecco er egen import, svært god!

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, thorbj_rnt918
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig smaksfulle og gode salater, rask levering,god beliggenhet, store posjoner, hyggelig betjening. Anbefaler stedet.

Takk, klanglete
Anmeldt 20. juli 2021

Super service, veldig god mat, god drikke og nydelige omgivelser. Anbefaler Mirabel Sørenga. 10/10 fra meg.

Takk, 634christofferl
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk kveld med Kazim som servitør. Vi kommer tilbake Vi storkosa oss hele kvelden. Bursdagsfeiring med venninner.

Takk, LindaHaugmo

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!