“Flott miljø, mat på det jevne”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 5. august 2021

Å få et utebord på Mirabel en varm sommerettermiddag er ikke et dårlig utgangspunkt for en hyggelig kveld. Nærheten og utsikten til sjøen og skylinen skal det mye til for å slå, men så konkurrerer jo Mirabel med flere steder langs solsiden på Sørenga om å gi denne fine opplevelsen.
Servitørene er meget blide og imøtekommende, og man føler seg vel ivaretatt. Litt over akseptabel ventetid på oppmerksomhet kunne det nok bli, men det kunne tilgis på en så flott kveld med mange gjester.
Bestilte gratinert spaghetti med med grillet biffkjøtt og pepperbolognese. Det var helt ok, men manglet vel det lille ekstra som fikk løftet det over en opplevet middels opplevelse. Samme kan sies over sjokolademoussen til dessert.

Takk, Thomas H

191195 av 1 724 anmeldelser

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Dette ble en mye dårligere opplevelse enn forventet. Det tok 30 minutter før vi fikk bestilt drikke, og 40 minutter før matbestillingen ble tatt. Da maten kom ble dette også en skuffelse for samtlige i følget - de som bestilte biff medium/well stekt fikk biffen rå og den gratinerte spaghettien var smakløs. Positivt var husets rødvin barbera som var veldig god. Stive priser!!

1  Takk, kristianb333
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat, Angus burger helt hinsides og Pizza Mirabel er å anbefale. Prosecco er egen import, svært god!

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, thorbj_rnt918
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig smaksfulle og gode salater, rask levering,god beliggenhet, store posjoner, hyggelig betjening. Anbefaler stedet.

Takk, klanglete
Anmeldt 20. juli 2021

Super service, veldig god mat, god drikke og nydelige omgivelser. Anbefaler Mirabel Sørenga. 10/10 fra meg.

Takk, 634christofferl

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!