“Miserabel opplevelse”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 18. september 2021

Grusom service. De glemte forretten vår og når vi først fikk den var det mangler på den. 2 av hovedrettene var feil når de først kom. Ingen unnskyldninger fra kelnere. Mangler toalettlokk og setet var knekt. Skittent toalett. Kommer aldri tilbake hit til tross for god beliggenhet og god mat.

1  Takk, maria60555

Anmeldt 16. september 2021

God mat, god service og veldig trivelig atmosfære. Alle fikk varm mat samtidig. Anbefaler stedet på det varmeste og lover å komme tilbake

Takk, thomasrE7832ZE
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

En travel kveld for uteservering, men vi var bare 2 stk så vi fikk bord selv om vi ikke hadde reservert.
Hyggelig betjening, fikk beskjed om at det kunne være noe venting, men maten kom til passelig tid.
Spiste pasta med kyllingbryst og pesto, den var helt nydelig!
Kommer gjerne igjen.

Takk, tmiversen
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk kveld, god service og nydelig mat. Nadia var ei blid og hyggelig servitør. Flotte lokaler og fin beliggenhet, vi kommer tilbake!

1  Takk, SusanneWang
Anmeldt 19. august 2021

Veldig bra restaurant med hyggelige ansatte
God service, anbefaler dette stedet veldig.
god matt og drikke

Takk, Q2962KTandreag

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!