“👍”
Anmeldelse av Osushi

Osushi
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Alltid god mat og fine lokaler. Hyggelig betjening og rask service. Maten kommer kjapt og smaker alltid helt topp. En av de beste sushirestaurantene i Oslo.

Takk, Camilla T

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god sushi. God størrelse i forskjellige sushibiter.
Hvis man bruker appen så trenger man ikke å vente bestillingen sin veldig lenge.
Har bare tatt take away, men ser ut at det er rent og ryddig der.

1  Takk, Minna T
Anmeldt 20. september 2018

Vi har bestilt sushi herfra flere ganger nå som takeaway og er superfornøyde. Veldig god sushi til en rimelig pris og kjempehyggelig personale. Du kan også gjerne sitte ned og spise for det er kjempekoselige lokaler. Kan absolutt anbefales.

1  Takk, Vibeke S
Anmeldt 1. mai 2018

Jeg bruker Osushi jevnlig, og hovedsakelig til takeaway. Sushien deres er god. Lokalet og betjeningen er dessuten trivelig, og det er absolutt en plass som er verdt ett besøk.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 981_sas
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Fantastisk spisested og sushi-Anbefales på det sterkeste og stiller seg i samme klasse som de beste sushien in town.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, annsN8830VW

Reisende som så på Osushi, så også på

Har du vært i Osushi? Del dine erfaringer!