“Ekstremt god sushi, og veldig bra service!”
Anmeldelse av Osushi

Osushi
Anmeldt 27. august 2021

Vi bestiller alltid sushi herfra i jobbsammenheng, og vi har aldri blitt skuffet over kvaliteten og smaken av sushien fra Osushi. Vi velger å dra langt for å hente sushien herfra istedenfor sushibutikker i nærheten. Utrolig hyggelige service også. Anbefaler på det sterkeste!

1  Takk, Tien H

Anmeldt 27. mai 2020

Dette er en fin sushi-resturant hvor jeg alltid blir fornøyd med den dritgode sushien.
Hver eneste gang vi spiser her blir vi fornøyd!

Anbefales å spise her!

Dato for besøk: april 2020
4  Takk, Hostepop
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Knallgod thaimat, med rikelige porsjoner. Hyggelig betjening og koselige lokaler. Absolutt å anbefale!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, gurolisbethd
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Alt er på topp. Det som er viktigst for meg kvaliteten er alltid utmerket i alle detaljer. Nydelig smak. Kafeen bruker appen som viser fram maten som den er og gjør bestillings og henting enkel. Hyggelig og hjelpsom betjening.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, mariakK1397WT
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig betjening og fine lokaler. Anbefales
Hvis jeg skulle satt fingeren på en liten detalj så er det at de ikke er veldig tilgjengelige på telefon.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 9bj_rnarl

Reisende som så på Osushi, så også på

Har du vært i Osushi? Del dine erfaringer!