“God mat, rimelig og rask levering av mat”
Anmeldelse av Holy Cow - STENGT

Holy Cow
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Ønsker du rask god og rimelig mat bør du besøke denne restauranten. Vi kom rett før kl 1400 og det ble raskt fult. Maten ble servert ca 5 min etter vi hadde bestilt. Hitt skal jeg komme igjen. :)

Takk, mortend871

Anmeldt 29. oktober 2018

Jeg spiser pakistansk/indisk mat hjemme hele tiden, så det er veldig sjeldent at jeg virkelig elsker restaurant-mat av denne typen. Men Holy Cow imponerte meg virkelig. Da jeg spiste maten følte jeg nesten at jeg var i Pakistan. Maten er krydret, og det jeg elsket mest er at rettene faktisk har forskjellig smak. På mange restauranter føler jeg at de ulike rettene smaker så å si det samme, men her var ikke det tilfellet. Jeg spiste mye forskjellig, men elsket konseptet med thali. Samosa chaat og mango lassien er også til å anbefale. Kommer garantert til å dra tilbake :-)

Takk, aroakh
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger, og vi elsker stedet! Nydelig mat, avslappet atmosfære og personalet er smilende og hyggelig. Nanbrødene med hvitløk er helt vidunderlige, og bør prøves.

Takk, vorgiel
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Selv om overskriften kan virke negariv,ikke la vær å gå der. Atmosfæren er avslappet og koselig, servitørene blide og hyggelig og maten er særdeles god og svært billig! Indian fast food som absolutt imponerer! Glippen som skjedde da vi var der var at jeg fikk ett glass rødvin for mye, som var en enkel misforståelse, og at naanbrødet kom litt sent. Ingenting man ikke kan tilgi, og vi går gjerne der igjen :)

1  Takk, miriamo115
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Verdt sitt navn både når det gjelder lokale, stemning og mat. Anbefales på det sterkeste. Og de har mye øl og cider. Ikke vin, men det overlever du.

1  Takk, 1971Trine1971

Reisende som så på Holy Cow, så også på