“God indisk middag”

Holy Cow
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Fin liten indisk restaurant med streetfood. Samme konsept som større velkjente burger-kjeder hvor man bestiller og betaler før du får maten. Vi prøvde hver vår 6-retters ferdig sammensatte middag. Med naan-brød var dette mer enn nok mat. Veldig godt, og spennende hvis man som meg ikke er veldig bevandret i det indiske kjøkken. Anbefales! Beklager at det kun ble tatt bilde av ølen...

2  Takk, egilw2016

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Ønsker du rask god og rimelig mat bør du besøke denne restauranten. Vi kom rett før kl 1400 og det ble raskt fult. Maten ble servert ca 5 min etter vi hadde bestilt. Hitt skal jeg komme igjen. :)

Takk, mortend871
Anmeldt 29. oktober 2018

Jeg spiser pakistansk/indisk mat hjemme hele tiden, så det er veldig sjeldent at jeg virkelig elsker restaurant-mat av denne typen. Men Holy Cow imponerte meg virkelig. Da jeg spiste maten følte jeg nesten at jeg var i Pakistan. Maten er krydret, og det jeg elsket mest er at rettene faktisk har forskjellig smak. På mange restauranter føler jeg at de ulike rettene smaker så å si det samme, men her var ikke det tilfellet. Jeg spiste mye forskjellig, men elsket konseptet med thali. Samosa chaat og mango lassien er også til å anbefale. Kommer garantert til å dra tilbake :-)

Takk, aroakh
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger, og vi elsker stedet! Nydelig mat, avslappet atmosfære og personalet er smilende og hyggelig. Nanbrødene med hvitløk er helt vidunderlige, og bør prøves.

Takk, vorgiel
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Selv om overskriften kan virke negariv,ikke la vær å gå der. Atmosfæren er avslappet og koselig, servitørene blide og hyggelig og maten er særdeles god og svært billig! Indian fast food som absolutt imponerer! Glippen som skjedde da vi var der var at jeg fikk ett glass rødvin for mye, som var en enkel misforståelse, og at naanbrødet kom litt sent. Ingenting man ikke kan tilgi, og vi går gjerne der igjen :)

1  Takk, miriamo115

Reisende som så på Holy Cow, så også på