“Nydelig mat”

Holy Cow
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 29. september 2020

Spiser ofte en middag her med hele familien. Alltid god mat. Kjempegod Thali, men de andre rettene er også veldig gode. Hyggelig personale. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Hannegranerud

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

God mat, varm øl

Det positivet er at maten var veldig veldig god, og at man kan smake forskjellige indiske retter. Det negative er at de ansatte var dårlige i norsk og heller ikke smilte. Øl’en var varm, men hvis dette er meninga og vanlig i India? Legger jeg meg flat.

God mat! :-)

1  Takk, 757mathiasm
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Meget smaksrik og god tradisjonsrik Indisk mat. Får mye for pengene. Hyggelig lokale og personale.Kommer gjerne tilbake ved neste Oslo besøk.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, terjeo110
Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Helt greit men ikke noe mer enn det. Relativt rimelig. Artig med flere retter, men syn smaken var gjennomsnittlig.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, A184UAmarias
Anmeldt 20. november 2019 via mobile enheter

Hadde notert at jeg skulle prøve dette stedet en gang jeg var i nærheten. Etter noen pussige veivalg fra Oslo S fant jeg restauranten. Enkel i stilen. Dagens thali i kjøttversjon (finnes også som vegetar) ble min mat, og det smakte ypperlig. Mange små skåler på et metallbrett, litt kantinestil. Usikker på om trønder vs. inder forsto alt vi sa ved bestilling, men leveringen var som forventet. Garlic naan ved siden. Et aldri så lite stykke india på et hjørne. Ikke noe fancy eller utspjåket, men enkelt og veldig godt. Takk for maten. Jeg kommer tilbake.

Dato for besøk: november 2019
Takk, garfieb_the_traveler