“Forferdelig opplevelse”

20:00
ELLER
Få mat levert
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: kinesiske restauranten Shanghai 2K18 åpent den 2.jan 2018! Vi serverer tradisjonelt kinamat med rot i forskjellige steder fra våre opplevelsesfylt land, og ønsker å ta med dere på en kulinarisk opplevelse uten like. Vi ligger 30 meter fra Oslo´s velstående gågate Karl Johan.Ta en enkel lunsj, en pause fra shoppingturen, en middag når hverdagen blir for mye og når du føler for det.
Anmeldt 23. september 2020

Dårligste resturant opplevelse noen sinne!! Måtte flytte bord tre ganger, og veldig dårlig holdning fra servitørene.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, AmyChong1234

Anmeldt 19. august 2020

Når man skal ut og spise, så vil man ha god mat i hyggelige omgivelser. Hos Shanghai 2K18 har de det meste på plass, men har forbedringspotensiale på service. Vi spiste sen lunsj på en av årets varmeste dager, så ikke så rart at det ikke var mange i lokalet. Allikevel var det ikke lett å få oppmerksomheten fra personalet. Vi ble ikke "sett". Når maten er knallgod og lokalet er pent, samtidig som man ser på andre anmeldelser, så håper jeg eieren leser dette; "Skjerpings!". Dette kan dere enkelt fikse og gjøre til en topp opplevelse :-)

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, ArntAndersrod
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Visste ikke at Kinamat kunne smake så godt! Begge rettene var nydelige. Kan virkelig anbefale restauranten på det varmeste!

2  Takk, Rune9876
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Helt totalt fraværende service. Vi satt oss først ned på ett bord. Vi fikk beskjed om at bordet var reservert. Vi flyttet til ett annet bord, dette måtte vi også flytte fra. Ikke lov å sitte på tomannsbord selv om kl var 14 og bare tre andre gjester. Ikke mulig å lage nudler til barnerettene. Ikke mulig å lage barneposjoner av retter med nudler. Grunnen var i følge servitøren at de i så fall må kaste en halv porsjon med nudler. At jeg sa at vi vil kjøpe flere retter og at de ville få tips om de kunne lage en barneporsjon av en nuddelrett, hjalp ikke. Det tristeste med dette besøket, var at maten var veldig god. Likevel uaktuelt å komme tilbake til en slik mangel av service.

Dato for besøk: februar 2020
4  Takk, 248andersh
Anmeldt 2. februar 2020

Vi har mange ganger gått forbi dette stedet og lurt på hva som befant seg bak dørene til Shanghai2K18. Forleden besøkte vi stedet. Selv om det var en lørdags kveld, var det ikke mange gjester. Likevel måtte vi vente lenge på oppmerksomheten til servitørene og på maten. Når maten omsider kom var den smakfullt tilberedt og det ble den matopplevelsen vi hadde forventet oss.

Er man flere som skal spise på en kinesisk restaurant er det å anbefale at en bestiller en rekke retter som alle kan dele på, ellers kan en ekelt rett bli litt "kjedelig".

Om vi kommer hit flere gang? Tja. Tror de har forbedringspotensiale på service

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Arne K

Reisende som så på Shanghai 2K18, så også på

Har du vært i Shanghai 2K18? Del dine erfaringer!