“Vi fortsetter å komme tilbake hit 🥘”
Anmeldelse av Shanghai 2K18

Shanghai 2K18
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: kinesiske restauranten Shanghai 2K18 åpent den 2.jan 2018! Vi serverer tradisjonelt kinamat med rot i forskjellige steder fra våre opplevelsesfylt land, og ønsker å ta med dere på en kulinarisk opplevelse uten like. Vi ligger 30 meter fra Oslo´s velstående gågate Karl Johan.Ta en enkel lunsj, en pause fra shoppingturen, en middag når hverdagen blir for mye og når du føler for det.
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Her har vi vært før og hit dro vi tilbake igjen. Veldig god mat i hyggelige lokaler. Vi spiste Malawok, Peking duck, stekte nudler og en ny rett med lam. Toppet det hele med banansplitter og frityrstekt banan, og rullet gode og mette ut og opp trappa T,M,m,Mu

1  Takk, villagarndiosa

Anmeldt 10. juli 2021

Tradisjonell kinesisk mat,smak veldig godt
Sterk anbefaler rettene til det andre bildet og det tredje bildet! Men det første er også god

1  Takk, lsnoy
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten med barn, og maten er kjempe god. Faktisk en av de aller beste kinamat stedene vi har besøkt.

Takk, Jone W
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Det var veldig god mat, både forrett og hovedrett var vi fornøyd med, og servicen var veldig bra. Lokalet var fint. Vi kommer tilbake!

Takk, Charlott3trav3ls
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat og store porsjoner. Trivelige lokaler og pene og rene toaletter. Topp service fra kjempehyggelig servitør. Kommer garantert tilbake neste gang vi kommer til Oslo!

Takk, elinsE901UT

Reisende som så på Shanghai 2K18, så også på

Har du vært i Shanghai 2K18? Del dine erfaringer!