“Fantastisk opplevelse!”
Anmeldelse av Shanghai 2K18

Shanghai 2K18
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: kinesiske restauranten Shanghai 2K18 åpent den 2.jan 2018! Vi serverer tradisjonelt kinamat med rot i forskjellige steder fra våre opplevelsesfylt land, og ønsker å ta med dere på en kulinarisk opplevelse uten like. Vi ligger 30 meter fra Oslo´s velstående gågate Karl Johan.Ta en enkel lunsj, en pause fra shoppingturen, en middag når hverdagen blir for mye og når du føler for det.
Anmeldt 16. juli 2021

Kom hit med en vennegjeng og ble møtt med fantastisk service! Servitørene var kjempe hyggelige og maten var meget god! Anbefales på det sterkeste! På bildet er to av forrettene våre, som passet nydelig til sommeren!

1  Takk, maretatapaeva

Anmeldt 13. juli 2021

Var på jakt etter en restaurant som serverte kinesisk mat. Googlet oss frem til Shanghai 2K18 og bestemte oss for å prøve denne. Litt gjemt mellom noen store stillaser i sidegate til Kark Johan og litt vanskelig å få øye på.

Ned en trapp og vi kom til en av de flotteste kinarestaurantene vi har vært på. Knallgod og hyggelig service, og det samme var maten. Selv barna mente dette virkelig var en fin og god restaurant.

Den beste maten så langt i ferien og anbefales på det varmeste.

1  Takk, 243arnev
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Her har vi vært før og hit dro vi tilbake igjen. Veldig god mat i hyggelige lokaler. Vi spiste Malawok, Peking duck, stekte nudler og en ny rett med lam. Toppet det hele med banansplitter og frityrstekt banan, og rullet gode og mette ut og opp trappa T,M,m,Mu

1  Takk, villagarndiosa
Anmeldt 10. juli 2021

Tradisjonell kinesisk mat,smak veldig godt
Sterk anbefaler rettene til det andre bildet og det tredje bildet! Men det første er også god

1  Takk, lsnoy
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten med barn, og maten er kjempe god. Faktisk en av de aller beste kinamat stedene vi har besøkt.

Takk, Jone W

Reisende som så på Shanghai 2K18, så også på

Har du vært i Shanghai 2K18? Del dine erfaringer!