“Innbydende sted med god mat”
Anmeldelse av Shanghai 2K18

Shanghai 2K18
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: kinesiske restauranten Shanghai 2K18 åpent den 2.jan 2018! Vi serverer tradisjonelt kinamat med rot i forskjellige steder fra våre opplevelsesfylt land, og ønsker å ta med dere på en kulinarisk opplevelse uten like. Vi ligger 30 meter fra Oslo´s velstående gågate Karl Johan.Ta en enkel lunsj, en pause fra shoppingturen, en middag når hverdagen blir for mye og når du føler for det.
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Selv om restauranten ligger i en kjeller er den innbydende og moderne. Vi fikk veldig god service og veldig god mat. Herlig sprøstekt and var favoritten, men vi fikk også en god biffgryte, herlige sprøstekte reker og vårruller. Hit kommer vi gjerne tilbake

Takk, Annette E

Anmeldt 28. juli 2021

Kom over restauranten helt tilfeldig på google maps og det overrasket over all forventning! Forretten med sizchuan suppe var det beste av suppe jeg har smakt.

Hovedrettene vi valgte var av pepperbiff, biff i chilli olje og sprøstekt kylling i sursøt var alle originale, nye fortreffelige smaker som jeg håper jeg kan komme tilbake snart og gjenta.

Anbefaler og cocktailsene deres

1  Takk, Kjartanelskerrisotto
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig nydelig nydelig.
Hadde aldri trodd at ned den trappa skulle det være en så stilig restaurant med sååå god mat.
Hyggelig betjening som var veldig oppmerksom var også et stort pluss. Skulle ønske vi bodde nærmere denne spiseplassen

Takk, sigrido224
Anmeldt 21. juli 2021

Nydelig mat og veldig bra service. Anbefales på det sterkeste til alle som ønsker å spise kvalitetsmat fra det kinesiske kjøkken

1  Takk, Martepang
Anmeldt 16. juli 2021

Sentralt i Oslo, billig, men god mat, hyggelig personale, fantastiske cocktails; er det noe denne restauranten mangler?

Familie på 5: 10-50 år, noen mer kresne enn andre, men aldri hatt noe problemer med maten her. Restauranten gir en god og koselig hjemfølelse samtidig som servitørene er profesjonelle og raske til å hjelpe og servere alle bord. Anbefaler å bestille bord på forhånd da det fort blir fylte bord ved hvertfall middagstidene vi har pleid å spise der. Om du ikke vet hva du vil spise er servitørene mer enn villige til å anbefale deg noe etter din smak. Flinke kokker som gjør sterke retter mildere for de som ikke spiser sterkt, og aldri hatt noe problemer med å fjerne visse ingredienser pga. allergi. Her er kundeservicen på topp!

Et av mine favorittrestauranter å dra til etter en lang dag siden de åpnet; og skal utrolig mye til for at det skal endres på. Anbefales MEGET STERKT!

1  Takk, 304nghil

Reisende som så på Shanghai 2K18, så også på

Har du vært i Shanghai 2K18? Del dine erfaringer!