“Familieparty”
Anmeldelse av Shanghai 2K18

Shanghai 2K18
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: kinesiske restauranten Shanghai 2K18 åpent den 2.jan 2018! Vi serverer tradisjonelt kinamat med rot i forskjellige steder fra våre opplevelsesfylt land, og ønsker å ta med dere på en kulinarisk opplevelse uten like. Vi ligger 30 meter fra Oslo´s velstående gågate Karl Johan.Ta en enkel lunsj, en pause fra shoppingturen, en middag når hverdagen blir for mye og når du føler for det.
Anmeldt 4. september 2021

God mat og fantastisk hyggelig betjening . Denne restauranten får flere besøk av oss
Anbefales !!

Dato for besøk: september 2021
Takk, P4905EBarnes

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Kan ikke dra innom Oslo uten å stoppe innom hær. Fantastisk personale og flott variasjon på menyen. Ett av få steder hvor du får eutentisk kinesisk mat istedenfor ferdig sursøtsaus fra toro
Anbefales sterkt

Takk, SofieR189
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

God mat og god service. Er du glad i asiatisk mat så er dette det riktige stedet, maten er smakfull og atmosfæren er topp. Anbefales på det sterkeste

Takk, Andy C
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, den kom raskt og de var flinke til å sjekke innom om vi trengte noe uten å bli for mye.
Veldig moderne og pent lokale med god atmosfære.

Takk, Camilla290
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat,store gode porsjoner.
Bestilte 6 forskjellige retter og alle fikk maten tilnærmet samtidig.
Ingenting å utsette på noe

Takk, Snigkongen

Reisende som så på Shanghai 2K18, så også på

Har du vært i Shanghai 2K18? Del dine erfaringer!