“En utrolig matopplevelse og utrolig service😀”
Anmeldelse av Shanghai 2K18

Shanghai 2K18
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: kinesiske restauranten Shanghai 2K18 åpent den 2.jan 2018! Vi serverer tradisjonelt kinamat med rot i forskjellige steder fra våre opplevelsesfylt land, og ønsker å ta med dere på en kulinarisk opplevelse uten like. Vi ligger 30 meter fra Oslo´s velstående gågate Karl Johan.Ta en enkel lunsj, en pause fra shoppingturen, en middag når hverdagen blir for mye og når du føler for det.
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vennegjeng på tur . Vi fikk en utrolig god velkomst av blide hyggelige ansatte . Alle bestilte ulike retter og det var rett og slett nydelig mat Smakene i rettene var helt utrolig og servicen wow sier jeg

Takk, monan224

Anmeldt 12. september 2021

Anbefales på d varmeste. Her treffer du mange kinesere som spiser og det er en god grunn til. Maten er fantastisk god, store porsjoner og veldig god service. Fin atmosfære selv om den ligger i underetasjen. Drikken er også veldig god, har du ikke prøvd kinesisk øl anbefales Den.

Takk, 72Nord
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Utrolig god service og mat! God oppfølging under måltidet, og smakfull mat i alle varianter.
Anbefales! :)
Hilsen fra Trondheim :)

Takk, kineep
Anmeldt 4. september 2021

God mat og fantastisk hyggelig betjening . Denne restauranten får flere besøk av oss
Anbefales !!

Takk, P4905EBarnes
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Kan ikke dra innom Oslo uten å stoppe innom hær. Fantastisk personale og flott variasjon på menyen. Ett av få steder hvor du får eutentisk kinesisk mat istedenfor ferdig sursøtsaus fra toro
Anbefales sterkt

Takk, SofieR189

Reisende som så på Shanghai 2K18, så også på

Har du vært i Shanghai 2K18? Del dine erfaringer!