“God og minneverdig middag.”
Anmeldelse av Shanghai 2K18

Shanghai 2K18
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: kinesiske restauranten Shanghai 2K18 åpent den 2.jan 2018! Vi serverer tradisjonelt kinamat med rot i forskjellige steder fra våre opplevelsesfylt land, og ønsker å ta med dere på en kulinarisk opplevelse uten like. Vi ligger 30 meter fra Oslo´s velstående gågate Karl Johan.Ta en enkel lunsj, en pause fra shoppingturen, en middag når hverdagen blir for mye og når du føler for det.
Anmeldt 29. september 2021 via mobile enheter

Middag med kolleger. Var litt skeptisk når vi gikk ned trappa og så inn i nesten tomt lokale, men når vi kom inn ved baren var det masse gjester i restauranten. God service med gode anbefalinger gjorde at vi bestilte 2 forretter og 3 hovedretter som vi kunne dele. Wow. Gode krispe grønnsaker, tydelige smaker, bra kjøtt og fisk. Og store porsjoner. Både sterke og mindre sterk rett var balanserte og gode. Oppfølging underveis med vann, øl, ekstra ris mv var bra og ikke for påtrengende. Bra tilstrømning av gjester hele tiden. Tydelig et populært sted. Dette er et sted vi kommer tilbake til.

Takk, 172gunnar_

Anmeldt 26. september 2021

Veldig gode hovedretter, mørt og godt kjøtt. Hyggelig betjening, men trege servitører. 120,- for 3 stykk friterte scampier til forrett oppevdes dyrt. Veldig fint inventar, koselig sted.

Takk, Siri N
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vennegjeng på tur . Vi fikk en utrolig god velkomst av blide hyggelige ansatte . Alle bestilte ulike retter og det var rett og slett nydelig mat Smakene i rettene var helt utrolig og servicen wow sier jeg

Takk, monan224
Anmeldt 12. september 2021

Anbefales på d varmeste. Her treffer du mange kinesere som spiser og det er en god grunn til. Maten er fantastisk god, store porsjoner og veldig god service. Fin atmosfære selv om den ligger i underetasjen. Drikken er også veldig god, har du ikke prøvd kinesisk øl anbefales Den.

Takk, 72Nord
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Utrolig god service og mat! God oppfølging under måltidet, og smakfull mat i alle varianter.
Anbefales! :)
Hilsen fra Trondheim :)

Takk, kineep

Reisende som så på Shanghai 2K18, så også på

Har du vært i Shanghai 2K18? Del dine erfaringer!