“Ekte Kinesisk mat”
Anmeldelse av Shanghai 2K18

Shanghai 2K18
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: kinesiske restauranten Shanghai 2K18 åpent den 2.jan 2018! Vi serverer tradisjonelt kinamat med rot i forskjellige steder fra våre opplevelsesfylt land, og ønsker å ta med dere på en kulinarisk opplevelse uten like. Vi ligger 30 meter fra Oslo´s velstående gågate Karl Johan.Ta en enkel lunsj, en pause fra shoppingturen, en middag når hverdagen blir for mye og når du føler for det.
Anmeldt 6. november 2021

Når du ønsker å spise ekte kinesisk mat er dette supert. Fantastisk service. Bra priser. Og de har barnemeny i tillegg. Anbefaler pekinganka og nr 10 i menyen om du ønsker litt sterk mat.
Veldig nøyd med vår restaurantopplevelse.

Dato for besøk: november 2021
Takk, 856teresiaw

Anmeldt 27. oktober 2021 via mobile enheter

Her har de et stort utvalg av god, autentisk kinesisk mat, samt mange gode cocktails! Hadde en tipp topp opplevelse her i fine lokaler med deilig mat, drikke og dessert, i tillegg til super service med god oppfølging under måltidet:)

Takk, eliwoo
Anmeldt 25. oktober 2021 via mobile enheter

Skulle feire samboeren sin bursdag, og valgte denne restauranten pga. mange gode anmeldelser på TripAdvisor.
Da vi kom fikk vi et bord «midt i trafikken», og spurte om vi kunne få sitte ved et bord lenger inne i restauranten. Det kunne vi ikke. Senere kom det et annet par som fikk velge fritt mellom to fine bord innerst i lokalet.
Deretter fikk jeg cola light i stede for cola. En liten ting, men en liten ting av flere.. forretten var enkelt og greit fritert reke, med en enkel salat med thousand Island dressing over, og en sursøt saus som smakte ketchup. Dette kan man få mange steder. Hovedretten min var visst helt lik - bare byttet ut med fritert and (med mye fett) i stede for reke. Denne retten kostet 288kr. Samboers mat var litt mer spennende, men retten inneholdt mye fett og lite kjøtt. Vi bestemte oss for å ta desserten et annet sted.

Dessverre ikke den autentiske kinesiske følelsen vi hadde håpet på, og heller ikke den bursdagsfeiringen vi hadde håpet på.

Men - veldig hyggelige servitører!

1  Takk, IMT92
Anmeldt 21. oktober 2021 via mobile enheter

Beste asiatisk mat jeg har smakt. Super service!
Det var greie priser, og koselig restaurant. Følte jeg faktisk var i Asia.

Takk, Culture23103808377
Anmeldt 18. oktober 2021 via mobile enheter

Har spist stekte nudler der et par ganger. Noen ganger er nudlene for oljete, ellers var det godt. Servicen var god, lokalene var fine.

1  Takk, Navigator39558734154

Reisende som så på Shanghai 2K18, så også på

Har du vært i Shanghai 2K18? Del dine erfaringer!