Expedia.comUSD 156
AlgotelsUSD 204
travelup.comUSD 179
Anmeldt 1. november 2018

Super frokost,mange varmretter samt et stort utvalg av brød/pålegg og ferskpresset juice.Virkelig verdt å prøve.Perfekt beliggenhet til alle Oslos attraksjoner.Kommer du med lokaltoget fra Gardemoen går du av ved National teateret så har du bare et par minutters gange til hotellet.Gode senger,friske farger og vannkoker m/te og kaffe på rommet.Fantastisk personale i resepsjon som virkelig fikk oss til å føle oss velkommen.Vi valgte å spise middag på restauranten på hotellet og var fornøyd med både mat/prisnivå og service.Vi var heldig å fikk et rom med altan og utsikt mot slottet .Meget godt lys på badet men et stort minus for dusjveggen,altfor kort så hele gulvet fløt av vann.Dette hotellet kommer vi nok til å benytte flere ganger og vil også anbefale videre til familie og venner.

Takk, ellerine
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei Ellerine

Tusen takk for at du valgte å bo på Thon Hotel Europa og at du tar deg tid til å skrive om opplevelsen du hadde her.
Det er utrolig hyggelig å lese at du hadde et godt opphold her hos oss og at de ansatte tok godt vare på deg gjennom hele.
Jeg skal ta dette med dusjveggen videre og se om vi kan finne en løsning på denne utfordringer.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake.

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Sentralt, kort vei til trikk og bane. Rent og pent hotell. Små rom, men absolutt nok for en person. Fint å ha mulighet til å sitte ute på balkong i fint vær. Frokostbuffet med godt utvalg. Fint med Nespressomaskin på rommet.

Takk, JeanineK_13
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei Jeanine

Tusen takk for din tilbakemelding via Trip Advisor. Vi setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å skrive litt om din opplevelse av hotellet. Det er hyggelig å høre at du hadde et godt opphold her på Thon Hotel Europa, vi jobber kontinuerlig med besøksgleden til gjestene våre.

Jeg håper du har en flott dag videre og velkommen tilbake.

Thon hotel Europa

Anmeldt 9. oktober 2018

Har bodd på Europa flere ganger før, og det har vært helt greie opphold, men uten at det har vært naturlig å skrive hjem om det.
Det har det vel strengt tatt ikke vært naturlig å gjøre denne gangen heller, men det er ikke til å komme bort fra at hotellet er blitt MYE BEDRE etter oppussingen. Resepsjonen og ikke minst rommene har blitt mer eller mindre smakfulle, og det fargerike interiøret har gjort sitt til at hotellet framstår som både lunt og trivelig.
Kombinert med sentral plassering, men samtidig uten støy og leven utenfra, så er dette et utmerket sted å bo i Oslo. Prismessig er det også gunstig.
Veldig praktisk også at det befinner seg en restaurant vegg i vegg slik at det går an å få seg en matbit selv om man kommer på kvelden, og som fungerer som frokostsal på morgenen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, SA_Travel_MN
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Hei SA_Travel_MN

Tusen takk for denne veldig hyggelige tilbakemeldingen om Thon Hotel Europa. Vi er svært stolte av vårt nye produkt og det er så oppløftende å høre at gamle kjente gjester opplever Europa som noen nytt og flott.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake til Thon Hotel Europa

Med vennlig Hilsen

Anmeldt 9. oktober 2018

Flott plass å bo dersom man vil oppleve sentrum av Oslo. Noen få minutter gange fra Karl Johan (Slottet), nyoppusset og et generelt trivelig hotell med god service i alle ledd. Be om rom mot bakgården om man ønsker det stille og rolig. Frokosten tilbyr ikke det største utvalget men kvaliteten er veldig bra og det er det viktigste for meg!

Romtips: Rom mot bakgården er stille og rolig!
1  Takk, 469rebekkab

Hei Rebekka

Tusen takk for at du gav oss en tilbakemelding via Trip Advisor. Det er så flott å høre at du hadde en god opplevelse her på Thon Hotel Europa. Om det er noe vi kan hjelpe til med ved en senere anledning så er det bare å ta kontakt.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake.

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

En helt fantastisk frokost, som overgår de fleste hotell jeg har vært på i rundt i
værden.
Personalet er også veldig service innstilt.
Rommet i 8 etasje 811 er helt topp med egen stor varanda. Hotellet ligger også veldig sentralt til det meste.

Takk, p_l_242
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei Pål

Tusen takk for din tilbakemelding via Trip Advisor, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive litt om opplevelsen din.
Det er flott å høre at du hadde et godt opphold. Om det er noe vi kan bistå med ved en senere anledning så er det bare å ta kontakt.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake