Expedia.comUSD 156
AlgotelsUSD 204
travelup.comUSD 179
Anmeldt 7. november 2018

Sentral billigenhet i forhold til shopping, mat/drikke og severdigheter. Veldig hyggelige ansatte, samt at hotellet var rent og pent. Dette er et relativt nyåpnet hotell og det fremstår smakfullt innredet. Nydelig frokost med et godt utvalg for alle smaker! For en kaffeelsker er det perfekt med gratis og selvbetjent kaffemaskin i lobbyen :-)
Ikke mye å utsette på hotellet, men det kunne bli litt varmt på rommet om natten. Dyrt å parkere i nærheten, men dette er selvfølgelig ikke hotellet sin skyld! Kanskje man kunne inngå en rabattavtale med et nærliggende parkeringshus, slik som enkelte andre hoteller i sentrum av Oslo har?

Takk, jonnys2015
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei Jonny S.

Tusen takk for at du valgte og bo på Thon Hotel Europa og at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding vi Trip Advisor, dette setter vi stor pris på.

Jeg skal ta forslaget ditt angående parkeringsavtale videre til Direktøren vår og kanskje vi kan få til noe med dette.

Jeg håper du har en flott dag videre og at vi sees deg igjen.

Velkommen tilbake !

Thon Hotel Europa.

Anmeldt 6. november 2018

Hotellet ligger sentralt til, veldig bra service . Frokosten er et kapittel for seg selv....utrolig bra. Betjeningen virket blide og var veldig serviceinnstilte. Rommene var rene og praktiske. Man har gangavstand til diverse restauranter, puber, teater osv. Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, tmhagen
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei tmhagen

Så hyggelige å høre at du hadde et godt opphold her hos oss på Thon Hotel Europa. Vi setter stor pris på å få en tilbakemelding fra deg via Trip Advisor og håper å se deg igjen ved en senere anledning. Om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake !

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Takk for en perfekt hotell opplevelse. Pent og rent rom og fantastisk hyggelig personale.
Du blir møtt med et vennlig smil og hilsen fra morgen til kveld.
Fantastisk frokost.
Cafe Europa har en variert og god meny, med priser som ikke skremmer noen. Kjempe god cajun burger!
Hilsen oss på 519 (01.11.18-04.11.18) vi kommer tilbake.

Takk, Tommy H

Hei Discover

Tusen takk for du valgte å bo på Thon Hotel Europa. Vi setter også stor pris på at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding via Trip Advisor.

Det er flott å høre at du hadde en god opplevelse og ønsker å komme tilbake igjen. Om det er noe vi kan hjelpe med senere så er det bare å ta kontakt.

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig fint hotell. Fine rom som var reine. Frokosten er utrolig bra, masse utvalg. Andre retter på cafen er også gode, fint sted for lunch. Hyggelig betjening som gjør det de kan for å tilfredsstille dine behov

Takk, 442magnuss
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei 442magnuss

Tusen takk for at du valgte å bo her på Thon Hotel Europa og at du gi oss en tilbakemelding av oppholdet ditt, vi setter stor pris på dette. Det er flott å høre at du hadde en god opplevelse av både hotellet og restauranten vår og vi håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 1. november 2018

Super frokost,mange varmretter samt et stort utvalg av brød/pålegg og ferskpresset juice.Virkelig verdt å prøve.Perfekt beliggenhet til alle Oslos attraksjoner.Kommer du med lokaltoget fra Gardemoen går du av ved National teateret så har du bare et par minutters gange til hotellet.Gode senger,friske farger og vannkoker m/te og kaffe på rommet.Fantastisk personale i resepsjon som virkelig fikk oss til å føle oss velkommen.Vi valgte å spise middag på restauranten på hotellet og var fornøyd med både mat/prisnivå og service.Vi var heldig å fikk et rom med altan og utsikt mot slottet .Meget godt lys på badet men et stort minus for dusjveggen,altfor kort så hele gulvet fløt av vann.Dette hotellet kommer vi nok til å benytte flere ganger og vil også anbefale videre til familie og venner.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ellerine
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei Ellerine

Tusen takk for at du valgte å bo på Thon Hotel Europa og at du tar deg tid til å skrive om opplevelsen du hadde her.
Det er utrolig hyggelig å lese at du hadde et godt opphold her hos oss og at de ansatte tok godt vare på deg gjennom hele.
Jeg skal ta dette med dusjveggen videre og se om vi kan finne en løsning på denne utfordringer.