kr 2 298
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Frokost inkludert
Dato for oppholdet: januar 2019
ShannonG1978, KundeansvarligThon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 15. jan. 2019
Hei 239maritah

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Europa som ditt Oslo hotell. Vi setter stor pris på dette og at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding angående oppholdet ditt. Det er utrolig hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse av vårt hotell. Om det er noe annet vi kan hjelp med ved en senere anledning så er det bare å ta kontakt.

Shannon.
    kr 1 418
    kr 1 699
3.9 km fra Thon Hotel Europa
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 035
  • Algotels
1.0 km fra Thon Hotel Europa
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Nyoppusset hotell med topp beliggenhet! Flott utsikt, og balkong hvis du ønsker det! Nydelige senger, kaffemaskin og flott bad. Ps du må like farger. Helt super frokost! Anbefaler dette hotellet på det varmeste.Flinke og hyggelig hotellansatte. 😊

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, eyesforquality
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hei eyesforquality

Tusen takk for at du valgte å bo på Thon Hotel Europa og at du tok deg litt tid til å gi oss en tilbakemelding via Trip Advisor. Det er flott å høre at du hadde en god opplevelse av hotellet og våre ansatte. Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotel like ved slottet. Ypperlig service fra alle de som jobber her, særlig han blide eldre mannen som passer på at vi har det bra under frokosten.
Fint hotelrom og deilig frokost! Jeg kommer nok til å bo her igjen.

Takk, hello_miss_lena
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei lena_657

Tusen takk for at du valgte og bo på Thon Hotel Europa og at du tar deg litt tid til å legge igjen en tilbakemelding via Trip Advisor. Det er så hyggelig å høre fra våre gjester.

Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Europa

Anmeldt 7. november 2018

Sentral billigenhet i forhold til shopping, mat/drikke og severdigheter. Veldig hyggelige ansatte, samt at hotellet var rent og pent. Dette er et relativt nyåpnet hotell og det fremstår smakfullt innredet. Nydelig frokost med et godt utvalg for alle smaker! For en kaffeelsker er det perfekt med gratis og selvbetjent kaffemaskin i lobbyen :-)
Ikke mye å utsette på hotellet, men det kunne bli litt varmt på rommet om natten. Dyrt å parkere i nærheten, men dette er selvfølgelig ikke hotellet sin skyld! Kanskje man kunne inngå en rabattavtale med et nærliggende parkeringshus, slik som enkelte andre hoteller i sentrum av Oslo har?

Takk, jonnys2015

Hei Jonny S.

Tusen takk for at du valgte og bo på Thon Hotel Europa og at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding vi Trip Advisor, dette setter vi stor pris på.

Jeg skal ta forslaget ditt angående parkeringsavtale videre til Direktøren vår og kanskje vi kan få til noe med dette.

Jeg håper du har en flott dag videre og at vi sees deg igjen.

Velkommen tilbake !

Thon Hotel Europa.

Anmeldt 6. november 2018

Hotellet ligger sentralt til, veldig bra service . Frokosten er et kapittel for seg selv....utrolig bra. Betjeningen virket blide og var veldig serviceinnstilte. Rommene var rene og praktiske. Man har gangavstand til diverse restauranter, puber, teater osv. Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, tmhagen
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei tmhagen

Så hyggelige å høre at du hadde et godt opphold her hos oss på Thon Hotel Europa. Vi setter stor pris på å få en tilbakemelding fra deg via Trip Advisor og håper å se deg igjen ved en senere anledning. Om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake !

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Takk for en perfekt hotell opplevelse. Pent og rent rom og fantastisk hyggelig personale.
Du blir møtt med et vennlig smil og hilsen fra morgen til kveld.
Fantastisk frokost.
Cafe Europa har en variert og god meny, med priser som ikke skremmer noen. Kjempe god cajun burger!
Hilsen oss på 519 (01.11.18-04.11.18) vi kommer tilbake.

Takk, Tommy H

Hei Discover

Tusen takk for du valgte å bo på Thon Hotel Europa. Vi setter også stor pris på at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding via Trip Advisor.

Det er flott å høre at du hadde en god opplevelse og ønsker å komme tilbake igjen. Om det er noe vi kan hjelpe med senere så er det bare å ta kontakt.