Gratis avbestilling frem til 03.02.23
Vio.com
AlgotelsUSD 204
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Hotellet har fin beliggenhet og fine rom. Det som trekker ned for min del er frokosten. Jeg forstår at det er mye folk kl. 10.00 på helgene og at ting blir tomt, men det var en mann som jobbet på «gulvet», han var forøvrig veldig hyggelig og hjelpsom, men her må hotellet sette inn mer ressurser! De som jobbet på kjøkkenet var mer uinteressert. Tomt for juice av alle slag, tomt for mye av maten og de løftet ikke akkurat på smilebåndet. All ære til mannen som ryddet!

Dato for oppholdet: februar 2019
2  Takk, Ellinoor
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei Ellinoor

Beklager virkelig den opplevelsen du hadde her på Thon Hotel Europa. Vår direktør har tatt tak i saken og har utarbeidet rutiner for at dette ikke skal skje igjen. Dette er heller ikke den vanlige standarden vi har på frokosten våres, det har tydeligvis vært en glippe her. Men vi skal jobbe ekstra hardt slik at det ikke gjentar seg.

Jeg håper du vil gi oss en sjanse til ved en senere anledning til å rette opp i det inntrykke du har fått av oss. Om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt.

Ha en flott dag videre og tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Sentral, men rolig beliggenhet i et hotellområde rett ved Slottsparken. Hotellet er nyoppusset og fargerikt. Rask og effektiv innsjekking av en hyggelig og serviceinnstilt resepsjonist. Gratis og stabil wifi. Rent og ryddig. Stille og rolig, god søvnkvalitet. Fargekonsulenten har virkelig fått frie tøyler både på rommet og hotellet forøvrig, artig at noen tør å ta i litt :)
Spiste middag i hotellets restaurant, god mat fra en variert og bra meny som ikke var alt for avansert. Frokosten sto også til forventningene.
Parkeringshus ligger rett ved hotellet, betalte 400 kr for ett døgn parkering.
Anbefaler hotellet og kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Fraggleberg
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Hei Fraggleberg

Tusen takk for din tilbakemelding via Tripadvisor. Vi setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å si litt om opplevelsen din på Thon Hotel Europa, og det er flott å lese at vi gjorde en god jobb med å ivareta deg som gjest. Her på Thon synes vi Arbeid er en lek, Jobbing gjør oss glad og ikke minst sprek, Vi er godt i gang her på Thon Hotels og når vi har Onkel Reisende Mac på utforskingstur så blir det enda mer gøy for oss.

Jeg håper du har en flott dag videre og velkommen tilbake til Thon Hotel Europa.

Med Vennlig Hilsen
Shannon (fan av Gobo og gjengen)

Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Jeg ble møtt av veldig søte resepsjonister ved ankomst. De spurte til og med hvor jeg ønsket å ha rom. Om jeg ville ha høyt over bakken, ut mot byen eller bakgård. Frokosten var god og rommene fine. Men det beste med hotellet er servicen og beliggenheten. Jeg kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 239maritah
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hei 239maritah

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Europa som ditt Oslo hotell. Vi setter stor pris på dette og at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding angående oppholdet ditt. Det er utrolig hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse av vårt hotell. Om det er noe annet vi kan hjelp med ved en senere anledning så er det bare å ta kontakt.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake.

Shannon.

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Nyoppusset hotell med topp beliggenhet! Flott utsikt, og balkong hvis du ønsker det! Nydelige senger, kaffemaskin og flott bad. Ps du må like farger. Helt super frokost! Anbefaler dette hotellet på det varmeste.Flinke og hyggelig hotellansatte.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, eyesforquality
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hei eyesforquality

Tusen takk for at du valgte å bo på Thon Hotel Europa og at du tok deg litt tid til å gi oss en tilbakemelding via Trip Advisor. Det er flott å høre at du hadde en god opplevelse av hotellet og våre ansatte. Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotel like ved slottet. Ypperlig service fra alle de som jobber her, særlig han blide eldre mannen som passer på at vi har det bra under frokosten.
Fint hotelrom og deilig frokost! Jeg kommer nok til å bo her igjen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, hello_miss_lena
ShannonG1978, Kundeansvarlig på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei lena_657

Tusen takk for at du valgte og bo på Thon Hotel Europa og at du tar deg litt tid til å legge igjen en tilbakemelding via Trip Advisor. Det er så hyggelig å høre fra våre gjester.

Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Europa