Terje Johannes H
Reisetype: Reiste alene
Shannon Gunleiksrud, AnnetThon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. juli 2020
Hei Terje

Det er flott å høre at Thon Hotel Europa falt i smak og at vi kunne leve opp til forventingene dine.
Jeg håper vi får ønske deg velkommen ved en senere anledning og om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake,

Thon Hotel Europa.
    kr 4 221
    kr 3 293
    kr 4 240
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
kr 1 059
    kr 2 273
1.3 km fra Thon Hotel Europa
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 15. juli 2020

Hadde gledet meg til en lang weekend på hotell med min kjære. Ble møtt av en hyggelig resepsjonist som sjekket oss inn, og vi gikk videre opp på rommet. Det som ventet oss var et rom som var så støvete at det ikke såg ut som det hadde vært rengjort på uker. Det låg svarte hår i sengen og flere steder på gulvet. Gikk ned i resepsjonen og ga høflig beskjed om at dette ikke er godt nok. Resepsjonisten beklagde og sjekket oss kjapt inn på et nytt rom. Dette rommet vi fikk var identisk med forrige, om ikke verre. Her var det skittflekker på gulvet, samt støv og hår her også. Vi valgte da å gå ned å kansellere hele vårt 4 dagers hotellopphold og booket straks inn på et annet hotell!

2  Takk, 824_ysteina
Shannon Gunleiksrud, Annet på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei Øystein

Jeg må virkelig beklage på det sterkeste. I denne tiden vi er inne i så er absolutt det viktigste å opprettholde høy og jevn renhold. Det har vi tydeligvis feile på her. Etter du informerte oss om dette, ved din kansellering, så tok vi en samtale med husøkonomavdelingen vår. Vi har implementert en strengere sjekk rutine på alle rom, før de blir klarmeldt til innsjekk for våre gjester.

Igjen så beklager jeg for opplevelse du fikk her hos oss på Thon Hotel Europa. Det er virkelig ingen unnskyldning for hva som skjedde her, men vit at vi jobber iherdig med å rette opp i dette.

Tusen takk for at du tok tid til å gi oss en tilbakemelding.
Jeg håper dere ellers fikk en flott langhelg i Oslo.

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Dette er et flott hotell, med nærhet til alt! 😀 Vi ble tatt godt i mot ved innsjekk. Fint rom. Hyggelig personale både i resepsjonen og restauranten. Rask og effektiv utsjekk. Anbefales. Vi kommer gjerne igjen!👍🌸

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Arnela Omanovic B
Shannon Gunleiksrud, Annet på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Hei Arnela

Så hyggelig å høre at du hadde en godt opphold her på Thon Hotel Europa ! Og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive litt om opplevelsen din. Om det er noe vi kan hjelpe med ved en senere anledning så er det bare p ta kontakt.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake.

Anmeldt 5. mars 2020

Alle gjorde sitt for ein hyggelig hotelloplevelse. Frokostsalen var koselig . Der kunne me sjå at maten blei tilberet. Hovmester gav god servise og omsorg for gjestene. Variert og god mat uten plastemalasje. i coronavirustider ville eg ha servert brød og smør på ein annan måte. Alle smørte skiver frå samme smør og skar av samme brød.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Torild B
Shannon Gunleiksrud, Annet på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2020

Hei Torild B.

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding ! Og beklager det tok så lang tid å svare deg på denne. Vi har dessverre vært stengt en stund, men nå er vi i gang igjen. Vi har fått utarbeidet en veldig flott A la carte meny slik at det ikke skal være noen usikkerheter rund frokostserveringen vår.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake Torild !

Anmeldt 4. mars 2020

Hotellet ligger veldig greit plassert i forhold til f.eks. Karl Johan og Slottsparken. Trikken passerer like utenfor døren.

Resepsjonistene var veldig hyggelige. Rommet var rent og pent og passelig stort.

Men det som gjør at man velger dette hotellet fremfor en mengde andre hoteller, er Cafe Europa, hotellets café (hvor de også serverer frokosten).

Frokostvert Anwar er fantastisk: imøtekommende, vennlig, hyggelig, hjelpsom, serviceinnstilt. Det er en god atmospfære i cafeen, både på dagtid og kveldstid. Hyggelige og serviceinnstilte kelnere.

Frokosten er meget god og delikat. Det finnes mange større frokostbord, men størst er ikke nødvendigvis best. Her løp tennene virkelig i vann.

Og jeg kan absolutt anbefale å spise både lunsj og middag i cafeen. De har en forholdsvis "beskjeden" meny, men det betyr til gjengjeld at kokken virkelig kan lage rettene som er i den. Maten smaker fantastisk godt. Porsjonene er rause. Og prisene er veldig fornuftige. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, larsivarberg
Shannon Gunleiksrud, Annet på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Hei larsivarberg

Så utrolig hyggelig å få høre om din opplevelse her hos oss. Anwar er en skatt vi ni-holder på!
Han løfter frokostopplevelsen til alle våre gjester og vi setter stor pris på at vi har fått han med på vårt team.
Jeg skal sørge for at han får høre om dine varme ord, dette kommer til å glede han mye.

Om det er noe vi kan hjelpe med ved en senere anledning så er det bare å ta kontakt.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake!

Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Vi var på et 2 dagers opphold i vinterferien. Hotellet ligger veldig sentralt i forhold til Karl Johans gate. Rommene er passe store og veldig rene og pene. Meget god service ved frokost der du har alt du måtte ønske deg.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, 102eriks
Shannon Gunleiksrud, Annet på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Hei 102eriks

Så flott at frokost og oppholdet var en suksess. Vi jobber standhaftig med vårt produkt og rutiner for å sørge for at du, som gjest, skal ha den beste opplevelsen. Om det er noe vi kan hjelpe med ved en senere Oslo ut så er det bare å ta kontakt.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake.