Booking.comUSD 145
eDreamsUSD 145
Prestigia.comUSD 165
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kjempeflinke og serviceinnstilte ansatte, i resepsjon, i frokostrestauranten og stuepikene.Kjente oss veldig velkommen og godt ivaretatt. Romslige og rene rom. Kjempegod seng. Veldig stille med lukket vindu, enda trafikk og trikk går rett utenfor. Herlig frokostbuffet. Meget sentral beliggenhet, med buss/ trikkestopp rett rund hjørnet. Synes vi fikk mye, for en god pris. Lett å anbefale til andre.

1  Takk, ullas_rumv
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Meget hyggelige medarbeidere i alle ledd. Følte meg skikkelig verdsatt som Thon kunde. En flott opplevelse. Resepsjonisten ved innsjekk utmerket seg på en fantastisk måte. Tok også ansvar når vi glemte igjen noe. Tusen takk!

2  Takk, Jim A
Anmeldt 27. juli 2020

Hyggelig betjening, fine rom, sentral beliggenhet, god frokost, hyggelig frokostsal (en veldig hyggelig frokostvert) og grei pris. Dyr parkering ved nabohotell, men parkering i Oslo er dyrt!

Vi var rett og slett veldig fornøyd. Kommer gjerne tilbake og anbefaler gjerne hotellet til andre.

1  Takk, EfkStavanger
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Syv netter familie på 4 . Vi bestilte to rom via Thon appen og vi fikk rom rett ved siden av hverandre , vi storkoste oss. Utrolig hyggelige ansatte som alltid møtte oss med et smil. Fine og rene rom. Veldig god mat til frokost, Vi spise og middag i restauranten , smakt godt og super service . Beliggenheten var bra for oss , sentralt uten å bo midt i gryta.

1  Takk, LLN76
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt! Deilige myke senger, med dun puter og dyner ikke noe jukse plastikk her!
Kjempestor tv skjerm, med premier l kanalene!
Hyggelig betjening og rolig atmosfære, bra frokost buffé og mye for pengene!!

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, terjejohannesh
Shannon Gunleiksrud, Annet på Thon Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei Terje

Det er flott å høre at Thon Hotel Europa falt i smak og at vi kunne leve opp til forventingene dine.
Jeg håper vi får ønske deg velkommen ved en senere anledning og om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake,

Med vennlig hilsen
Shannon