Agoda.com
ZenHotels.com
Anmeldt 5. august 2021

2. gangen vi har vært her. Veldig bra service, man får hjelp i resepsjonen hvis man lurer på noe. Bra renhold, hyggelig personale. Veldig god frokost med godt utvalg. Fikk til og med servert kaffe under frokosten.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, lisajA2681EK
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Etter å ha rømt fra regn i nord, var det godt å komme til Oslo og Thon hotell Europa. Hotellet har god beliggenhet nær slottet. De som jobber der er smilende og serviceinnstilt. Fine rom og god frokost. Når rommet i tillegg har balkong, ble oppholdet på hotellet perfekt

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, GunnIren
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Kanskje den beste servicen fra svært imøtekommende ansatte. Resepsjonistene veldig hyggelige ved ankomst og gjorde tilpasninger jeg ønsket, og ordnet også oppgradering av rommet. Restaurantsjefen til frokost var meget hyggelig og fulgte opp at alt var bra, og sørget for at restauranten holdt god standard.

Fine og relativt nye rom med bra størrelse. Lite, men nytt og oppgradert treningsrom.

Beliggenheten svært sentral for Oslo sentrum.

Alt ovenfornevnte, og da særlig det meget trivelige personalet, gjør at dette hotellet er veldig god verdi for pengene. Anbefales!

Romtips: Kort vei til Nationaltheateret stasjon
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, jay-dobs
Anmeldt 30. juni 2021

Må si alt var tipp topp her. Alt i fra personale, rom, renslighet og frokost. Frokosten hadde veldig godt utvalg av varme og kalde retter. Noe slapt utvalg av brødtyper.

Hvis jeg skal sette fingeren på noe, så var badet litt av den minste sorten. Har vært på flydoer med bedre plass. Også var det dårlig utvalg av tv-kanaler. Flere "standard-kanaler" hadde feil på signal, så mulig det var noe midlertidlig issue her. Gjorde meg ingenting, da jeg ikke besøkte hotellet for å ligge å se på tv.

Romtips: God beliggenhet. God frokost. Rent.
1  Takk, haakon_langtvedt
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Har nettopp hatt 5 netter på Europa. Kom kl 10 en formiddag, fikk sjekket inn og kunne gå på rommet. Oppgradert rom med Liten balkong og kaffemaskin. Veldig bra renhold på rommet under hele oppholdet. Kjempegod frokost med veldig hyggelige frokostansatte. Resepsjonen alltid hyggelig med et hei når man kom og gikk. Og ikke minst har hotellet god beliggenhet, sentralt til det meste. Håper hotellet tar godt vare på sine ansatte, for de bryr seg om sine gjester

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene