“Endelig ekte gresk”
Anmeldelse av Klimataria taverna

Klimataria taverna
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi har savnet en gresk restaurant i Oslo, endelig har vi fått en. Vi bestilte meze, men den var ikke slik vi forventet. Det burde stått mix grill, det var det vi fikk. Vi fikk beskjed om at det kun var kjøtt og at vi måtte bestille noe ekstra. Vi bestilte salat i
Og osteboller. Når maten kom, var det både tsatziki og salat. Men maten var veldig god. Vi bestilte retsina og metaxa til kaffen. Prisnivået var akseptabelt.

Takk, Ida Marie H

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Kom over denne restauranten ved en tilfeldighet. Interiøret er fantastisk og jeg synes den greske atmosfæren kommer veldig godt frem. Har nylig vært i Kreta og dette ga meg feriefølelsen tilbake. Kjøpte gyros av kylling og det smakte godt. Servicen var god, men ikke så god som i Kreta. Servitøren virket litt uerfaren, men høfligheten og smilet var tilstede. Alt i alt en veldig fin opplevelse og spiser gjerne her igjen.

1  Takk, sportym612
Anmeldt 13. august 2018

Jeg og min sønn dro hit etter lang å varm dag i Oslo sine gater. Vi hadde egentlig bestemt oss for en ekte gyros. Gyros som man finner på gatekjøkken er ikke ekte. Her finner du den med chips, kjøtt, rød løk osv. Men vi falt for fristelsen med mix kjøtt tallerken for 2. Masse fantastisk kjøtt og tilbehør, mer mat en to sulten gutter kunne spise opp.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Erik B
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

En liten gresk perle midt i byen.
Vi gikk hit fordi jeg hadde kjøpt deal på let’s deal med åpningstilbud på en treretters.
Nydelig mat!
Hit skal vi tilbake.
Fikk ikke smakt vinen denne gangen, men gleder meg til en deilig hvit eller rosé til deres kylling-gyros!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Emma G
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Her var det god mat og hyggelig betjening. Føltes som autentisk gresk med god atmosfære. Eneste minus var at det var litt vanskelig å få kontakt med betjeningen.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Kristina W

Reisende som så på Klimataria taverna, så også på

Har du vært i Klimataria taverna? Del dine erfaringer!