“Hyggelig sted, ok priser”
Anmeldelse av Klimataria taverna

Klimataria taverna
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Var her med en gresk venn, han elsket stedet. Vi var også fornøyde og har hatt dette som stamsted det siste halvåret.

Takk, Undercover_travler

Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Gikk innom her etter å ha sett bilde av maten på Foodora og ville prøve Gyrosen. Den var veldig god og gjorde så samboeren og jeg følte vi var i Hellas igjen. Anbefales! Personalet var også veldig hyggelige og vi fikk maten veldig fort.

Dato for besøk: juni 2020
5  Takk, MissvacayMiriam
Anmeldt 11. mai 2020 via mobile enheter

Lokalet var ikke spesielt fullt men den kvinnelige servitøren hadde ikke kontroll på bestillingen vår. Kom tilbake 2 ganger for å sjekke drikkebestilling som ble feil. En av mine venner fikk aldri retten sin selv om hun skrev den opp ved bestilling. Mennene som jobbet der stod bak baren og skravlet mens hun løp rundt og gjorde alle bestillinger. Maten var helt ok. Gikk derfra skuffet.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Marianne2289
Anmeldt 3. april 2020 via mobile enheter

Har bestilt halloumi i pita via foodoora et par ganger, og det slår ikke feil. Maten kommer fort, og er alltid god

Dato for besøk: april 2020
Takk, Elisabeth A
Anmeldt 15. februar 2020

Målet i kveld var å spise gresk mat. Vi bestilte mix-grill rett. Det smakte helt nydelig. Omtrent som å være på ferie i Hellas. Vi kommer gjerne igjen!!!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, sher3105

Reisende som så på Klimataria taverna, så også på

Har du vært i Klimataria taverna? Del dine erfaringer!