“😊”
Anmeldelse av Klimataria taverna

Klimataria taverna
Anmeldt 11. september 2021

Søt liten restaurant med god service og ikke minst deilig mat. Prisene er helt ok, store porsjoner. Souvlaki er absolutt en favoritt

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, stefaniii_2301

Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde lyst på Gyros. Og brukte Tripadvisor og denne dukket opp .. asså hvis du vil ha den noe som maker helt utrolig , så løp å kjøp . For denne er like god som en du bestiller i Hellas.. god på smak og ferske produkter .

Dato for besøk: september 2021
Takk, johnmV7661VH
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Elendig! Glemte å sende med brus i bestillingen, tok over 1 time før maten kom. Du kan tenke selv hvor kald den var.
Nok en gang elendig

Takk, 225joakims
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Var her med en gresk venn, han elsket stedet. Vi var også fornøyde og har hatt dette som stamsted det siste halvåret.

Takk, Undercover_travler
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Gikk innom her etter å ha sett bilde av maten på Foodora og ville prøve Gyrosen. Den var veldig god og gjorde så samboeren og jeg følte vi var i Hellas igjen. Anbefales! Personalet var også veldig hyggelige og vi fikk maten veldig fort.

Dato for besøk: juni 2020
5  Takk, MissvacayMiriam

Reisende som så på Klimataria taverna, så også på

Har du vært i Klimataria taverna? Del dine erfaringer!