“Pizza var skuffende!”

Villa Paradiso Majorstuen
Anmeldt 2 uker siden

Jeg har vært flere ganger på Villa Paradiso både på Grünerløkka og i Frognerveien og har alltid vært fornøyd! Min første besøk ved Majorstua var ikke mer en helt greit!
En av mine favoritt pizza er Napoletana med ansjos, kapers, tomat, mozzarella og Oliven. Denne gangen var pizza tørr og smakte ikke noe særlig. Blir skuffet over det selvsagt! Smakte også pizza Primavera, som manglet litt krydder, ellers var den mye bedre.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 461annettb

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Har vært på Villa Paradiso på Grunerløkka og Frogner flere ganger tidligere. Villa Paradiso Majorstua ble en stor skuffelse.
ELENDIG akustikk i lokalet gjør et besøk til en svært ubehagelig opplevelse. Joda liv og røre er gøy, men ikke kvelende støy. Servicen var vennlig men rotete, en pizza ble glemt og en i gjengen måtte vente. Pizzaene er også blitt mindre? Ihvertfall engasjementet...og smaken på pizzaen er grei, men ikke topp.
Styr unna. Campo Fiori eller La Såda er et mye bedre alternativ på Majorstuen om pizza er tingen og du vil ha en hyggelig stund.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kenneth M
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Kjempegod Pizza! Fikk bord og drikke veldig fort, men litt lang tid å få maten. (45 min) men den var verdt tiden, så ingen sure miner herfra. Kjempebra service:)

Takk, Inkmaid85
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Huff. Skuffende opplevelse. Støyete og bråkete opplevelse. Ubehagelig. Halvparten av mitt følge hadde det ubehagelig på pga støy. Det ble en rask lunsj pga støyen. Rask og upersonlig service. Pizza var ok, men overlesset med ruccula. Ikke en god lunsjopplevelse.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 16. oktober 2018

Herlige salater og nydelig pizza. Kommer garantert tilbake! Hyggelig service, fin beliggenhet på Majorstuen

Takk, kjersti356

Reisende som så på Villa Paradiso Majorstuen, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Majorstuen? Del dine erfaringer!