“Herlig pizza”
Anmeldelse av Villa Paradiso

Villa Paradiso
Anmeldt 28. januar 2019

Flott lokale. Maten og særlig pizzaene er helt i toppklasse. Vi hygger oss på dette stedet og kommer gjerne igjen.

Takk, petter eilert s
lassethfadum, Kundeansvarlig på Villa Paradiso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2019

Tusen takk for en veldig fin anmeldelse! Velkommen igjen :)

Mvh.
Lasse, Villa Paradiso

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 10 stk, men bestilte vel bare 2 forskjellige pizzaer. Det tok ganske lang tid før vi fikk maten, men det er kanskje ikke helt unaturlig på en fredag. Når vi fikk pizzaene hadde nesten alle brente skorper. Hadde bedt om ekstra mozzarella, men det var nesten ikke ost på pizzaen. Det var helt OK.

1  Takk, Hanstrr
Anmeldt 4. januar 2019

Jeg har vært flere ganger på Villa Paradiso både på Grünerløkka og i Frognerveien og har alltid vært fornøyd! Min første besøk ved Majorstua var ikke mer en helt greit!
En av mine favoritt pizza er Napoletana med ansjos, kapers, tomat, mozzarella og Oliven. Denne gangen var pizza tørr og smakte ikke noe særlig. Blir skuffet over det selvsagt! Smakte også pizza Primavera, som manglet litt krydder, ellers var den mye bedre.

Takk, 461annettb
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Har vært på Villa Paradiso på Grunerløkka og Frogner flere ganger tidligere. Villa Paradiso Majorstua ble en stor skuffelse.
ELENDIG akustikk i lokalet gjør et besøk til en svært ubehagelig opplevelse. Joda liv og røre er gøy, men ikke kvelende støy. Servicen var vennlig men rotete, en pizza ble glemt og en i gjengen måtte vente. Pizzaene er også blitt mindre? Ihvertfall engasjementet...og smaken på pizzaen er grei, men ikke topp.
Styr unna. Campo Fiori eller La Såda er et mye bedre alternativ på Majorstuen om pizza er tingen og du vil ha en hyggelig stund.

1  Takk, kennethm873
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Kjempegod Pizza! Fikk bord og drikke veldig fort, men litt lang tid å få maten. (45 min) men den var verdt tiden, så ingen sure miner herfra. Kjempebra service:)

Takk, Inkmaid85

Reisende som så på Villa Paradiso, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Villa Paradiso? Del dine erfaringer!