“Kommer ikke igjen”
Anmeldelse av Villa Paradiso Majorstua

Bestill på internett
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Dårlig service og dårlig mat. Valgte dagens pasta som var en skalldyr risotto.
Et klask med ris og få blåskjell uten noe pynt! Smakløs og svært kjedelig. Måtte be to ganger om å få vin til maten. Vonde
stoler og vond benk å sitte på. Hit kommer vi ikke igjen.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Kari-Anne B
Villa P, Kundeansvarlig på Villa Paradiso Majorstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 uker siden

Hei 416karianneb,

Takk for at du har tatt deg tid til å komme med en tilbakemelding til oss. Vi beklager så mye for opplevelsen dere sitter igjen med av oss. Det er ikke en slik følelse dere skal sitte igjen med etter et besøk hos oss.

Vi vil veldig gjerne invitere dere til å spise et nytt måltid for å vise dere at vi virkelig kan levere godt på både mat og service. Håper dere vil det. Varmt velkommen!

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Hvor er de sprø bunnene og tynne Italienske pizzaene? Fikk dvask pizza med stor deigkant. Følget syntes pastaen var bra, men hvor er Carbonaraen og Bolognesen?

Dato for besøk: september 2019
Takk, larserikg2015
Villa P, Kundeansvarlig på Villa Paradiso Majorstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Hei larserikg2015!

Vi er glade for å høre at pastaen falt i smak - og for å svare på spørsmålet ditt om pastarettene, så varierer pastamenyen vår fra sesong til sesong, og fra uke til uke. Der kan klassikerne som Carbonara og Bolognese dukke opp av og til.

Når det gjelder spørsmålet ditt om pizzaen, har vi litt mer å fortelle deg:

Det er veldig viktig for oss at du vet at italiensk pizza ikke bare har en standard. Alle distrikter i Italia har sin måte å lage pizza på, og den enkleste måten å illustrere forskjellen i stil er ved å tegne en linje mellom Roma og Napoli. Pizza fra Roma har denne tynne, sprø bunnen du etterspør, mens pizza fra Napoli har en myk, elastisk bunn, med en tykk og luftig brem med forkullede "bobler".

Vi etterstreber hver eneste dag å perfeksjonere vår variant av den napolitanske pizzaen. Deigen lager vi på italiensk «00»-mel, et meget raffinert mel hvor man kun bruker 55% av kornet - uten skall og kjerne. Deretter langtidshever vi deigen kaldt i 3 døgn før vi steker den i en vedfyrt ovn med svært høy temperatur. Dette gjør at vi får den klassiske myke bunnen og den høye bremmen.

Neste gang du er innom kan du trykke bremmen raskt ned mot tallerkenen og slipper igjen. Da skal denne komme opp litt igjen av seg selv, og du vet at du har en perfekt napolitansk pizza klar til å konsumeres.

Vi klatrer gjerne opp igjen på denne pizzatronen. Vi føler vi hører hjemme der.

Anmeldt 30. august 2019

Vi har vært innom Villa paradiso Majorstuen flere ganger og var alltid super fornøyde,men hva har skjedd med service nå?
Service har vært helt fraværende. Vi ventet i 40 min.for å kunne bestille mat,men kellner foretrakk ignorete oss og andre kunder,klarte ikke å sier HEI en gang. Bordene var skitten og når vi gikk oppdaget vi at kellnern stå i inngangsdøra og snakket privat med ei venninne i telefonen. Vi lurer på om Villa Paradiso har blitt for stor????Service har blitt rett og slett helt elendig.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Sascha K

Hei Sascha K,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding til oss.

Dette er absolutt ikke den følelsen man skal sitte igjen med etter et besøk hos oss, og vi synes det er leit at dere opplevde manglende service denne gangen. Beklager!

Med det sagt, synes vi derimot at det er veldig hyggelig at dere har tatt turen innom oss flere ganger, og håper dere kommer på besøk igjen snart. Hvis dere har vært superfornøyd ved tidligere besøk så vet dere jo at vi kan :) Benvenuti!

Anmeldt 29. august 2019

Vi var fire par i 20 årene som spiste sammen her før konsert. Vi bestillte drinker, vin, øl, flere av oss foretter, hovedrett, dessert og vi la igjen en god del kroner. Følte oss allikevel totalt oversett av kelner. Måtte spørre flere ganger om blant annet dessertmeny før vi fikk den, og de var generelt vanskelige å få kontakt med. Dårlig og treg service..

Pizzaen var utrolig skuffene, og absolutt ikke noe jeg vil anbefale videre. Tørr bunn, med alt for mye tomatsaus og brente skorper. Kjedelig.

Alt i alt en utrolig skuffende opplevelse.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Erika L
Villa P, Kundeansvarlig på Villa Paradiso Majorstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2019

Hei Erika L.

Takk for at du har tatt deg tid til å komme med en tilbakemelding til oss.

Vi beklager at servicen ikke var på topp denne gangen, men vi gjør så godt vi kan for å gi gjestene våre så rask og god service som mulig. Vi synes det er kjedelig å høre at pizzaen ikke falt i smak. Den napolitanske pizzaen som vi lager er kjent for de forkullede "boblene" på skorpen, og om ikke denne var en favoritt har vi flere andre alternativer på menyen.

Vi tar med oss dette videre, så vi kan evaluere og bli enda bedre på både service og mat. Vi håper at dette ikke setter en stopper for at dere kommer innom igjen - for vi vil gjerne vise dere at vi kan! Velkommen igjen!

Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god mat og vin! (Pizza) Ypperlig sted for lunsj, enten alene eller sammen med flere! ❤

Dato for besøk: august 2019
Takk, Siri H
Villa P, Kundeansvarlig på Villa Paradiso Majorstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Grazie mille! Dette var hyggelig lesing. Håper vi ser deg igjen snart, uansett om du er alene eller sammen med flere! :)

Reisende som så på Villa Paradiso Majorstua, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Villa Paradiso Majorstua? Del dine erfaringer!