“Ingen service . Og skuffende”
Anmeldelse av Villa Paradiso Majorstua

Villa Paradiso Majorstua
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Ingen service . Og skuffende mat . Så og si ingen restreskjoner mot corrona .
Anbefalles ikke om du vill ha en trevlig matopplevese.

1  Takk, elgrn

Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

God pizza men treg og lite oppmerksom servering. Måtte be om vann på bordet og det tok tid. Matte se lenge etter kelner for å få kaffe

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 580karib
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza, god aperol spritz. Litt overpriset. Fin beliggenhet med tilgjengelighet til shopping og transport.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, siljeandreassen
Anmeldt 4. desember 2019 via mobile enheter

Ok Pizza!
Fin beliggenhet på Majorstua. Var der til lunch, og det var ikke veldig mange gjester. Likevel treg service. Vi måtte vente lengre på å få bestilt enn på å få maten.....

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, OdBjB
Anmeldt 8. november 2019

Meget god Pizza, rask servering, hyggelig personale.
Dette er en bra Pizzarestaurant for de som ønsker et "raskt" restaurantbesøk.
Med andre ord ikke noe for de som planlegger en lengre aften..
Men ingen ting å utsette på noe som helst.
Pizzaene anbefales.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, resamuel
Villa P, Guest Relations Manager på Villa Paradiso Majorstua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2019

Hei resamuel,

Vi setter pris på din tilbakemelding. Og vi håper å se deg tilbake snart - kanskje for å prøve noen av våre andre italienske retter :)

Cordiali saluti,
Villa Paradiso Majorstua

Reisende som så på Villa Paradiso Majorstua, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Villa Paradiso Majorstua? Del dine erfaringer!