“Skuffelse”
Anmeldelse av Villa Paradiso

Villa Paradiso
Anmeldt 13. august 2020

Etter å ha spist den beste glutenfrie pizzaen jeg noengang har smakt på Villa Paradiso Frogner for noen måneder siden, gledet jeg meg til å besøke Majorstuen restauranten. Den glutenfrie pizzabunnen var tynn og tørr, i motsetning til den jeg hadde fått på Frogner. Fyllet var godt. Men smakte svidd mel under bunnen. Men det som var mer alvorlig, var at jeg fikk en magereaksjon natten etterpå, mageknip og løs mage, noe som ødela min lille byferie, da det tar noen dager for magen å roe seg etterpå. Jeg tror i ettertid at pizzaen må ha blitt tilberedt på en fjøl eller stekt på en plate med rester av hvetemel på. Kjøkkenpersonalet trenger å få skjerpede rutiner for tilberedelse av allergimat!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Macstrand

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Ingen service . Og skuffende mat . Så og si ingen restreskjoner mot corrona .
Anbefalles ikke om du vill ha en trevlig matopplevese.

1  Takk, elgrn
Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

God pizza men treg og lite oppmerksom servering. Måtte be om vann på bordet og det tok tid. Matte se lenge etter kelner for å få kaffe

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 580karib
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza, god aperol spritz. Litt overpriset. Fin beliggenhet med tilgjengelighet til shopping og transport.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, siljeandreassen
Anmeldt 4. desember 2019 via mobile enheter

Ok Pizza!
Fin beliggenhet på Majorstua. Var der til lunch, og det var ikke veldig mange gjester. Likevel treg service. Vi måtte vente lengre på å få bestilt enn på å få maten.....

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, OdBjB

Reisende som så på Villa Paradiso, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Villa Paradiso? Del dine erfaringer!