“God mat”
Anmeldelse av Godt Innafor - STENGT

Godt Innafor
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

God personlig servering og god mat. Hyggelig atmosfære men triveligere i bar delen enn restaurant selen så vi fikk de til å servere oss maten der. Nydelig fiskesuppe og bra atmosfære når vi fikk de til å slå av tv-en

Takk, 580karib

Anmeldt 21. oktober 2018

Var litt spent på å besøke denne restauranten første gang. VG hadde jo vært her for litt siden og trillet en misfonøyd treer og syntes ikke det var helt innafor, men ellers bra anmeldelser fra andre besøkende. Lokalet er hyggelig og innbyr til at man trives, eneste å påpeke er at utformingen gir et litt høyt støynivå når det er fullt og mange snakker samtidig. Meget vennlig og oppmerksom betjening. Fra en variert meny falt valget på Porchetta og Andeconfit. Maten innfridde, både i smak og utseende. I tillegg er den sympatisk priset, under 200-lappen. Bra vinmeny, hvor vår servitør foreslo en vellykket vin fra Bulgaria. Tar gjerne turen hit igjen ved en senere anledning.

Takk, Thomas H
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Godt Innafor er et sjarmerende sted med fantastisk service og mat. Maten er meget velsmakende og lekkert servert. Vi spiste både fiskesuppe, Boeuf Bourguignon, kveite og lekker vaffel med brunostis til dessert. Hele måltidet inkludert vin og øl kom på litt over kr 1000, for 2 personer. Stedet anbefales !

Takk, Road395944
Anmeldt 23. september 2018

Alt er innafor på 'Helt Innafor'!
Her fikk vi høy og kunnskapsrik service, velsmakende mat og en veldig hyggelig atmosfære - til en pris helt innafor!
Vi kommer med sikkerhet tilbake!

1  Takk, Elihaf
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Koselig sted med veldig god mat og hyggelig betjening!
Hadde jeg likt fottball så ville jeg gått hit hver kveld under fotball VM!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, annaQ9899SP