“Deilig mat og hyggelig sted”
Anmeldelse av Godt Innafor - STENGT

Godt Innafor
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Her koste vi oss stort en fredags kveld etter jobb med deilig mat. Både Boeuf Bourguignon og Ande confit kan anbefales, begge til rett under kr 200,- og det er det ingen ting å utsette på. Hyggelig prisnivå på vinene også. Dette stedet kan med noen ekle grep bli Frogners svar på Le Benjamin, så får du ikke bord der, bestill bord her i stedet. Hyggelig fransk bistro følelse, rimelige priser og fransk inspirert meny, med hovedsakelig franske viner samt også noen fra Toscana og Piemonte. Hyggelig betjening og lite ventetid. Egen bar avdeling med hyggelige sittegrupper har de også. Skal noe forbedres bør det bli å rendyrke det franske bisto konseptet, ta inn ennå flere franske viner, samt gjerne få enda flere tradisjonelle franske retter på menyen som Løksuppe, østers og gratinerte snegler. Da får stedet topp score. Her kommer vi garantert tilbake.

1  Takk, Bunny-and-Clyde

Anmeldt 27. oktober 2018

Vi hadde verdens søteste svenske kelner, ny i jobben, men virkelig profesjonell. Min allergi mot chili ordnet hun og kokken så jeg også kunne spise krabbekake. All maten vi fikk var utrolig velsmakende og delikat. Her får du mye for pengene! Vi spiste mer enn vi burde fordi alt var så fantastisk godt. Fantastisk personlig og hyggelig service kombinert med de lekreste retter - hva mer kan man ønske? Da vi var der var det god plass, men bestill et bord så du er helt sikker på å få en hyggelig og smaksrik kveld. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, Bente52
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

God personlig servering og god mat. Hyggelig atmosfære men triveligere i bar delen enn restaurant selen så vi fikk de til å servere oss maten der. Nydelig fiskesuppe og bra atmosfære når vi fikk de til å slå av tv-en

Takk, 580karib
Anmeldt 21. oktober 2018

Var litt spent på å besøke denne restauranten første gang. VG hadde jo vært her for litt siden og trillet en misfonøyd treer og syntes ikke det var helt innafor, men ellers bra anmeldelser fra andre besøkende. Lokalet er hyggelig og innbyr til at man trives, eneste å påpeke er at utformingen gir et litt høyt støynivå når det er fullt og mange snakker samtidig. Meget vennlig og oppmerksom betjening. Fra en variert meny falt valget på Porchetta og Andeconfit. Maten innfridde, både i smak og utseende. I tillegg er den sympatisk priset, under 200-lappen. Bra vinmeny, hvor vår servitør foreslo en vellykket vin fra Bulgaria. Tar gjerne turen hit igjen ved en senere anledning.

Takk, Thomas H
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Godt Innafor er et sjarmerende sted med fantastisk service og mat. Maten er meget velsmakende og lekkert servert. Vi spiste både fiskesuppe, Boeuf Bourguignon, kveite og lekker vaffel med brunostis til dessert. Hele måltidet inkludert vin og øl kom på litt over kr 1000, for 2 personer. Stedet anbefales !

Takk, Road395944

Reisende som så på Godt Innafor, så også på