“Veldig bra nykommer på Frogner!”
Anmeldelse av Godt Innafor - STENGT

Godt Innafor
Anmeldt 26. januar 2019

Vi prøvde totalt 5 forskjellige forretter og hovedretter, - både kjøtt og fisk. Vi fikk alle nydelig anrettede tallerkner med mat som smakte kjempegodt og porsjonene var generøse. Veldig hyggelig service som var flinke til å gi råd om vin. Jeg skulle ønske at det var litt bedre leselys eller større skrift på menyen for det var litt dunkel belysning, men ellers så er det flotte lokaler. Kommer gjerne tilbake hit! Jeg vil anbefale å bestille bord på forhånd for da vi var der en dag midt i uken i januar, så var det helt fullt!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Ingeborg56

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde en strålende kveld! Fiskesuppen og lammeplommen var begge perfekte. Dette var over forventet! Vi kommer tilbake

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Hyggeligt
Anmeldt 1. desember 2018

Vi er fem gode venner og studiekamerater som går ut en gang i året før jul og spiser lutefisk, det har vi gjort i snart 30 år. Dette er første gangen jeg har spist lutefisk av loin.. Fisken var perfekt tilberedt, fast, delikat farge og flaket seg. De serverte alle varianter av tilbehør inkludert flere varianter av sennep. Tallerkenen kom rykende varm og med en rikelig mengde fisk med godt godt bacon som tilbehør. Det eneste jeg savnet var en skål med bacon/baconfett ved siden av. Best lutefisk ever i Oslo og vi har prøvd de fleste.

1  Takk, Ragnar58Thunderbird
Anmeldt 22. november 2018

Jeg var så heldig å vinne julebord for seks personer, og vi var spente på hva som ventet oss. Vi hadde alle valgt forskjellig, så hele julemenyen var representert. Det smakte nydelig! Lutefisken var kjempegod, passe fast og benfri, men masse tilbehør. Pinnekjøttet falt av benene uten å være tørt, men saftig og godt. Nydelig ribbe med litt annet tilbehør enn standard, spennende. Hjorten var også nydelig tilberedt med deilig tilbehør og rakfisk med blant annet deilige rødbeter, også kjempegodt. Og sist men ikke minst desserten! Her spiste vi også litt forskjellig, men myk pepperkake med rømmeis var helt fortreffelig. Dette var nye fantastiske smaker. Betjeningen var også helt topp, så hit kommer vi gjerne igjen!

Takk, ak_Oslo
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Her koste vi oss stort en fredags kveld etter jobb med deilig mat. Både Boeuf Bourguignon og Ande confit kan anbefales, begge til rett under kr 200,- og det er det ingen ting å utsette på. Hyggelig prisnivå på vinene også. Dette stedet kan med noen ekle grep bli Frogners svar på Le Benjamin, så får du ikke bord der, bestill bord her i stedet. Hyggelig fransk bistro følelse, rimelige priser og fransk inspirert meny, med hovedsakelig franske viner samt også noen fra Toscana og Piemonte. Hyggelig betjening og lite ventetid. Egen bar avdeling med hyggelige sittegrupper har de også. Skal noe forbedres bør det bli å rendyrke det franske bisto konseptet, ta inn ennå flere franske viner, samt gjerne få enda flere tradisjonelle franske retter på menyen som Løksuppe, østers og gratinerte snegler. Da får stedet topp score. Her kommer vi garantert tilbake.

1  Takk, Bunny-and-Clyde

Reisende som så på Godt Innafor, så også på